Gros [filter:Ergonomisch] muizen niet ergonomisch Overzicht Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:15
Het grootste deel (lees 90% ofzo) van de muizen die je met het filter "Ergonomisch" tegenkom zijn gewoon standaard muizen, of onergonomische gedrochten zoals dit :

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/1377691714.jpeg
Ik krijg al kramp zodra ik er naar kijk.

Nou ben ik niet te beroert om op "verbeter productgegevens" te douwen als ik iets verkeerd zie (al is dat maar zelden), maar het gaat hier om ruim 300 muizen die daar totaal niet horen. Ik neem aan dat jullie ook een mogelijkheid hebben om een wijziging aan te brengen aan een hele rits producten tegelijkertijd.

Gaming muizen met een minimale inham voor een pink of een duim horen hier ook niet thuis, want niemand zal dat filter gebruiken om gaming muizen te zoeken. Wat daar dan (IMHO) wel thuishoort; Dit soort muizen, die dus (exclusief) gezocht worden vanwege hun ergonomische vorm:

pricewatch: BakkerElkhuizen Hippus Mouse USB
pricewatch: R-Go Tools Minicute EZ Evolution Verticale Muis v5 Rechts
pricewatch: Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse
pricewatch: Contour Design RollerMouse Red
pricewatch: BakkerElkhuizen Anir (Large)
Al die lelijkerts dus :+

Hier moet iemand met een flinke veegwagen doorheen.

Pentaxiaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of, alles wat niet de standaard Dell-muis is, mag ie ergonomisch noemen? Alle voorbeelden die je geeft, hebben geen standaard vorm en zijn dus met een bepaald doel en/of voor speciale handjes ontworpen.

Ergonomie is overrated; zelfs de gemiddelde arbo-arts raadt je een gemiddelde game-muis aan ipv de gelinkte gedrochten ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
MAX3400 schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:20:
Alle voorbeelden die je geeft, hebben geen standaard vorm en zijn dus met een bepaald doel. [..]
Correct, deze hebben "Ergonomie" als primair doel. Wat slechts een bijzaak is bij de meeste andere muizen, vandaar dat er een apart filter voor is.
Of, alles wat niet de standaard Dell-muis is, mag je ergonomisch noemen?
Volgens jouw logica betekend dat dus dat er ipv 300 teveel, er zo'n ~1400 muizen in de pricewatch te weing de eigenschap "ergnomisch" hebben. Daarnaast kan je op dat moment net zo goed het filter weglaten gezien het geen enkel nut meer heeft.

En (Dell) standaard muizen staan er overigens ook tussen.
Ergonomie is overrated; zelfs de gemiddelde arbo-arts raadt je een gemiddelde game-muis aan ipv de gelinkte gedrochten
Beside the point. Je kan ook filteren op kleur, 5.1 headphones, megapixels, of op LED verlichting bij mobo's.
Of is dat niet overrated ? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door SirNobax op 07-11-2017 17:36 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:55

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

SirNobax schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:32:
[...]

Correct, deze hebben "Ergonomie" als primair doel. Wat slechts een bijzaak is bij de meeste andere muizen, vandaar dat er een apart filter voor is.

[...]

Volgens jouw logica betekend dat dus dat er ipv 300 teveel, er zo'n ~1400 muizen in de pricewatch te weing de eigenschap "ergnomisch" hebben. Daarnaast kan je op dat moment net zo goed het filter weglaten gezien het geen enkel nut meer heeft.

En [url="hhttps://tweakers.net/pricewatch/371890/dell-570-11175/specificaties/"](Dell) standaard muizen[/url] staan er overigens ook tussen.

[...]

Beside the point. Je kan ook filteren op kleur, 5.1 headphones, megapixels, of op LED verlichting bij mobo's.
Of is dat niet overrated ? 8)7
Ik zet dit even opzij voor een regenachtige middag, het moet wel goed staan uiteraard. Ik kan er helaas geen hoge prioriteit aangeven, dus het kan eventjes duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Glaanie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:25:
Ik zet dit even opzij voor een regenachtige middag, het moet wel goed staan uiteraard.
Top ! d:)b

Pentaxiaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 17:30

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Topic kick van jewelste:
Inmiddels hebben we wel een aantal erg warme en droge zomers gehad, maar ook zeker een aantal regenachtige middagen!
Hoe staat het met het op orde brengen van de muizen? Ik ben op zoek naar een ergonomische muis, maar zie door de RGB de vorm niet meer in de zoekresultaten.
Pagina: 1