Het grootste deel (lees 90% ofzo) van de muizen die je met het filter "Ergonomisch" tegenkom zijn gewoon standaard muizen, of onergonomische gedrochten zoals dit :

Ik krijg al kramp zodra ik er naar kijk.
Nou ben ik niet te beroert om op "verbeter productgegevens" te douwen als ik iets verkeerd zie (al is dat maar zelden), maar het gaat hier om ruim 300 muizen die daar totaal niet horen. Ik neem aan dat jullie ook een mogelijkheid hebben om een wijziging aan te brengen aan een hele rits producten tegelijkertijd.
Gaming muizen met een minimale inham voor een pink of een duim horen hier ook niet thuis, want niemand zal dat filter gebruiken om gaming muizen te zoeken. Wat daar dan (IMHO) wel thuishoort; Dit soort muizen, die dus (exclusief) gezocht worden vanwege hun ergonomische vorm:
pricewatch: BakkerElkhuizen Hippus Mouse USB
pricewatch: R-Go Tools Minicute EZ Evolution Verticale Muis v5 Rechts
pricewatch: Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse
pricewatch: Contour Design RollerMouse Red
pricewatch: BakkerElkhuizen Anir (Large)
Al die lelijkerts dus
Hier moet iemand met een flinke veegwagen doorheen.

Ik krijg al kramp zodra ik er naar kijk.
Nou ben ik niet te beroert om op "verbeter productgegevens" te douwen als ik iets verkeerd zie (al is dat maar zelden), maar het gaat hier om ruim 300 muizen die daar totaal niet horen. Ik neem aan dat jullie ook een mogelijkheid hebben om een wijziging aan te brengen aan een hele rits producten tegelijkertijd.
Gaming muizen met een minimale inham voor een pink of een duim horen hier ook niet thuis, want niemand zal dat filter gebruiken om gaming muizen te zoeken. Wat daar dan (IMHO) wel thuishoort; Dit soort muizen, die dus (exclusief) gezocht worden vanwege hun ergonomische vorm:
pricewatch: BakkerElkhuizen Hippus Mouse USB
pricewatch: R-Go Tools Minicute EZ Evolution Verticale Muis v5 Rechts
pricewatch: Microsoft Sculpt Ergonomic Mouse
pricewatch: Contour Design RollerMouse Red
pricewatch: BakkerElkhuizen Anir (Large)
Al die lelijkerts dus
Hier moet iemand met een flinke veegwagen doorheen.
Pentaxiaan