Beste Tweakers,
Ik zou het fijn vinden om wat feedback om het volgende lijstje te krijgen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De focus zal liggen op het gamen. Denk aan spellen als Blackdesert Online, League of Legens, Diablo 3. Ik wil ook weer FPS gaan proberen.
Ook wil ik er enige vorm van data processing/analyse (bio-informatics) mee kunnen doen. Ik durf zo niet te zeggen hoe zware taken dat zullen zijn, heb daar namelijk geen idee van. De echt zware langdurige processen zal ik op me werk op de server draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 1000 euro willen blijven exclusief software.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Dit had ik zelf gevonden:
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Feedback om het lijstje wat ik het gevonden. Is het allemaal compatible? Hebben jullie nog verbeterpunten? Past het allemaal in de kast? Mijn grootste twijfel zit bij het geheugen, voeding, moederbord en het scherm. De keuzes zijn daarin nogal overweldigend en weet daarom niet of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Alvast bedankt voor de reacties!
Mark
Ik zou het fijn vinden om wat feedback om het volgende lijstje te krijgen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De focus zal liggen op het gamen. Denk aan spellen als Blackdesert Online, League of Legens, Diablo 3. Ik wil ook weer FPS gaan proberen.
Ook wil ik er enige vorm van data processing/analyse (bio-informatics) mee kunnen doen. Ik durf zo niet te zeggen hoe zware taken dat zullen zijn, heb daar namelijk geen idee van. De echt zware langdurige processen zal ik op me werk op de server draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou graag rond de 1000 euro willen blijven exclusief software.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Dit had ik zelf gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 86,85 | € 86,85 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 296,45 | € 296,45 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | BenQ GL2250HM Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 144,95 | € 144,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,65 | |
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Feedback om het lijstje wat ik het gevonden. Is het allemaal compatible? Hebben jullie nog verbeterpunten? Past het allemaal in de kast? Mijn grootste twijfel zit bij het geheugen, voeding, moederbord en het scherm. De keuzes zijn daarin nogal overweldigend en weet daarom niet of ik wel de juiste keuze heb gemaakt.
Alvast bedankt voor de reacties!
Mark