Verwijderd
Holy fuck ik heb net mijn mijn sony crx140e naar een hp 10x speed geflashed.. het werkt maar op het laatst "could not perform end track"
terugflashen?
[edit]
never mind dit hoort zo op track at once..
terugflashen?
[edit]
never mind dit hoort zo op track at once..
oops. lijk me slim.Holy fuck ik heb net mijn mijn sony crx140e naar een hp 10x speed geflashed.. het werkt maar op het laatst "could not perform end track"
terugflashen?
Verwijderd
Neem even de moeite om op mijn profile te klikken. Uiteraard heb ik daar niet zo heel veel instaan. Maar er staat genoeg in om af te leiden welke leeftijd ik in ieder geval gepasseerd ben. Tsja, je hebt er wel meer dan 2 hersencellen voor nodig, ik weet niet of dat een probleem vormt?Hoe oud ben jij als ik vragen mag??
En heb jij ook je eigen pc??? of ie is van mama??
Btw, ons moeder heeft geen PC....
Heren,ik word een beetje moe van dat geflame.
Ga lekker sjorren ofzo en laat mij lekker met rust mijn pc'tje en vragen.
Als ik nog iets vraag,GEEF dan GEEN antwoord.
Blijf dan gewoon weg,ik hoef jullie namen niet in mijn topic te zien.
Met Zeer vriendelijke groet,
Hennep
Ga lekker sjorren ofzo en laat mij lekker met rust mijn pc'tje en vragen.
Als ik nog iets vraag,GEEF dan GEEN antwoord.
Blijf dan gewoon weg,ik hoef jullie namen niet in mijn topic te zien.
Met Zeer vriendelijke groet,
Hennep
Verwijderd
Leer eerst maar eens normale taal uit te kramen dan. Of wilde je zeggen dat deze texten normaal zijn:
't is jammer, misschien ben je IRL wel een goeie gast, maar hier kom je dus over als een agressief opgefokt irritant rotkind met een bek die 3x zo groot is als z'n schoenmaat.
Da's nou niet echt de taal die ik graag hier zie verschijnen, en dus reageer ik. Daar ga ik zelf ook de fout mee in, en daar ben ik me wel degelijk van bewust.Wannabee mongool???
Kom jij eens vandaag naar het Amstelstation toe in amsterdam. Dan zal ik je eens laten zien wat een wannabe mongool is!! Tzz je denkt echt dat je dapper bent.
----
Chicken??
Ik zal er wel wezen (in mijn eentje dan) ,ik betaal je reiskosten wel
----
hahaha
LOSER!!! bange poeperd dat je bent.
----
Jij moet helemaal je smoel dicht houden Niels!
Jij moet nou ook niet gaan beginnen!
't is jammer, misschien ben je IRL wel een goeie gast, maar hier kom je dus over als een agressief opgefokt irritant rotkind met een bek die 3x zo groot is als z'n schoenmaat.
Idd vage topic hoor
Sluiten maar voor er oorlog komt
DaBit is niet over de streep gegaan ,hij drukt het ff met de neus op de feiten
Sluiten maar voor er oorlog komt
DaBit is niet over de streep gegaan ,hij drukt het ff met de neus op de feiten
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Toppunt van overkill: een h2o/172W pelt gekoelde TBird 1400@1400 
wat zie ik nu ? geen 900@1,5+
wat zie ik nu ? geen 900@1,5+
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
als een moderator dit leest :
slotje graag
want er zit te veel offtopic bij en andere dingen die behoren bij dit topic
slotje graag
want er zit te veel offtopic bij en andere dingen die behoren bij dit topic
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Verwijderd
Vriend Hennep:
'k heb ook eens door je andere posts gebladerd, en daar staat zelden iets nuttigs tussen, laat staan dat je iemand probeert te helpen.
'k zal eens een postje in Lieve Adjes neergooien.
'k heb ook eens door je andere posts gebladerd, en daar staat zelden iets nuttigs tussen, laat staan dat je iemand probeert te helpen.
'k zal eens een postje in Lieve Adjes neergooien.
Gaat nergens meer over.
Aannames zijn fataal.
Dit topic is gesloten.
![]()