Toon posts:

burner problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey!
ik heb een HP 9200 CDwriter (scsi dus)
ik gebruik deze al een kleine 2 jaar en werkt zeer goed, nooit problemen gehad enzo.

Nu heb ik dus wel problemen
van alle cd's waar ik video materiaal op burn: .avi, .mpg, .rm, .asf, ... zijn 1/2 van de cd's kapot, dit is, van de helft van de cd's werken de video's niet, geven error gaande van gewoon crashen van media player, of codec niet gevonden, of de file niet bestaat enz.

Meestal zijn ook de eerste helft van de video's op de cd in orde maar de 2e helft niet.

Dit is niet het enige, tegenwoordig blokkeert windows 2000 al m'n cdroms na een bepaald aantal uren dat windows aanstaat. vroeger was dit enkel met nero en na het sluiten van nero was dit opgelost, de problemen zijn begonnen als nero de cdroms bleef blokkeren als ik nero sloot. ik ben dan naar winoncd overgestapt. Ik weet niet met zekerheid of er cd's toen geschreven met nero ook derbij zijn die kapot zijn...

Iemand een idee ? zou de burner kapot zijn ? zou het aan windows liggen ? of is winoncd in fout ?

graag advies...

Hivey

bedankt

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13
Zit alles goed aangesloten? Je kabels dus?

Zoja: dan zou ik idd je brander na laten kijken, zoniet: goed aansluiten! :P

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
denk dat het dan aan windows ligt

het is vaag probleem met dat branden maar als windows ook al vaag doet met cd blokkeren denk ik dat je gewoon ff windows opnieuw moet installen..

[edit]typo

Verwijderd

Lijkt me ook, en anders moet je ff tsjekken of je brand software niet corrupt is ofzo!?

Verwijderd

Topicstarter
nekeer formatteren dus :D

bedankt voor het advies!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Check die cd's eens in een andere pc!

Juist

Verwijderd