Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 776095

Topicstarter
Waarom download de software update zo traag naar mijn pc? Ik heb lg mobile support tool en pc suite geprobeerd en beide lopen zakken helemaal in rond 50%. Is er een andere manier een lg g2 te updaten?

Waarom benutten lg applicaties niet alle vrije resources?

Ik gebruik een windows 8.1 laptop met windows 7 skin.

Is er een oplossing hiervoor, of moet ik een dag wachten voordat de update gedownload is en geupload kan worden naar de lg g2?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 776095 op 10-09-2017 13:22 ]

Beste antwoord (via Anoniem: 776095 op 11-09-2017 11:23)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee wat je aan het doen bent of bedoelt maar zelfs een simpele PDF downloaden van de site van LG gebeurt hier nu met een whopping 400KB/s terwijl mijn maximale internet-verbinding rond de 70MB/s ligt.

En als het je niet bevalt; dan bel je ze morgen toch even? Misschien dat ze jouw downloads in een envelop willen opsturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee wat je aan het doen bent of bedoelt maar zelfs een simpele PDF downloaden van de site van LG gebeurt hier nu met een whopping 400KB/s terwijl mijn maximale internet-verbinding rond de 70MB/s ligt.

En als het je niet bevalt; dan bel je ze morgen toch even? Misschien dat ze jouw downloads in een envelop willen opsturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 10 september 2017 @ 13:25:

Kan ik hem niet gewoon flashen naar een nieuwere versie van android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 776095 kun je de update niet gewoon via de je telefoon downloaden? Wellicht dat dat sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rens-br schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:00:
@Anoniem: 776095 kun je de update niet gewoon via de je telefoon downloaden? Wellicht dat dat sneller gaat.
Op de telefoon stond al de nieuwste versie van 4.4.2 en de lg g2 moet via de pc nog geüpdate worden naar een nieuwere android versie.

Op een gegeven moment had ik de download herstart en toen was hij na 20 minuten klaar. Denk dat het een serverprobleem geweest kan zijn.

De conclusie is dat LG soms gewoon heel trage downloads heeft en matige software op de pc. Misschien had ik lg bridge moeten gebruiken zoals nodig was voor mijn lg g5.

Toch bedankt voor jullie feedback!

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 776095 op 11-09-2017 11:23 ]