Simpele draadloze muis

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor iemand zoek ik een simpele draadloze (Logitech) muis die lekker in de hand ligt.

Iets als de pricewatch: Logitech M220 Silent Blauw lijkt echter wel een laptop muis en is maar 10cm lang, terwijl de G5 die ik zelf heb 13cm lang is.
Is het compacte formaat tegenwoordig normaal of is dat inderdaad vooral bedoeld voor laptops?

Wil je een wat grotere dan heb je in ieder geval bij Logitech maar zeer beperkte keuze uit een aantal gaming muizen.

Het hoeft niet per se Logitech te zijn maar daar heb ik goede ervaringen mee, zeker met draadloos spul.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:33
Tja ik mis nogal een paar dingen.

Budget
Wat voor soort muis vind die persoon fijn

Bovendien is het wel de bedoeling dat je
zelf ook even opzoek gaat.

Ik geef je een schopje in de richting:
categorie: Muizen

• Lunacy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 13:09
pricewatch: Logitech Wireless Marathon Mouse M705
Ligt al wel een stuk prettiger in de hand dan dat laptop muisje dat je zelf aanhaalt denk ik

[ Voor 24% gewijzigd door Lunacy op 10-09-2017 10:38 ]

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik kijk liever eerst naar de optimale oplossing en dan pas naar wat dat eventueel zou kosten.
Wat voor soort muis vind die persoon fijn
Zonder ervaring met andere muizen kun je dat toch niet zeggen? Zelfs voor mezelf zou ik het niet weten, qua vorm dan.
Er is nu een pricewatch: Logitech MK250 Cordless Desktop maar de grootte / vorm van de G5 vind ie prettiger.
Bovendien is het wel de bedoeling dat je
zelf ook even opzoek gaat.

Ik geef je een schopje in de richting:
categorie: Muizen
Zou radiogestuurd niet beter zijn dan bluetooth?
Ik weet hoe de PW werkt maar filteren op 'pasvorm' is lastig.

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:11
Olaf van der Spek schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:29:
Voor iemand zoek ik een simpele draadloze (Logitech) muis die lekker in de hand ligt.

Iets als de pricewatch: Logitech M220 Silent Blauw lijkt echter wel een laptop muis en is maar 10cm lang, terwijl de G5 die ik zelf heb 13cm lang is.
Is het compacte formaat tegenwoordig normaal of is dat inderdaad vooral bedoeld voor laptops?

Wil je een wat grotere dan heb je in ieder geval bij Logitech maar zeer beperkte keuze uit een aantal gaming muizen.

Het hoeft niet per se Logitech te zijn maar daar heb ik goede ervaringen mee, zeker met draadloos spul.
Wat lekker in de hand ligt is erg persoonlijk.
Ik zou naar een grote electronicazaak gaan en kijken bij de muizenafdeling. Daar kun je naar hartenlust passen en meten.

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tip, ga naar computerwinkel (ze bestaan echt nog), en ga even "muisvoelen"...

• michiel_
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ben net overgestapt van een G500 naar MX master, is ongeveer hetzelfde formaat. Ligt net wat anders in de hand maar werkt fijn..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lj7gpnyl.jpg
(G500 links, MX master rechts)
Pagina: 1