Meer velden voor powerbanks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
In de categorie Smartphone accesoires zitten ook powerbanks. Misschien kan dat beter een subcategorie worden, maar los daarvan, kunnen er misschien wel wat velden bij?

Vooral voor powerbanks lijkt het me handig om afmetingen en gewicht erbij te hebben. Wat ook nog erbij kan is type lader (Qi wireless, USB normaal, QuickCharge 2.0/3.0, USB-C Power Delivery, 120V/230V netstroom bestaat zelfs) en type stekker (micro USB, USB type C, Lightning, merkspecifiek, etc). Meerkeuze uiteraard :)

日本!🎌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

_Thanatos_ schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:21:
In de categorie Smartphone accesoires zitten ook powerbanks. Misschien kan dat beter een subcategorie worden, maar los daarvan, kunnen er misschien wel wat velden bij?

Vooral voor powerbanks lijkt het me handig om afmetingen en gewicht erbij te hebben. Wat ook nog erbij kan is type lader (Qi wireless, USB normaal, QuickCharge 2.0/3.0, USB-C Power Delivery, 120V/230V netstroom bestaat zelfs) en type stekker (micro USB, USB type C, Lightning, merkspecifiek, etc). Meerkeuze uiteraard :)
Dit is iets wat ik al een tijdje wil doen, maar helaas nog geen tijd voor heb gevonden. Specs zijn zo bedacht en aangemaakt, maar dan moeten bij de (op dit moment) 309 geprijsde powerbanks de specs worden ingevuld. Staat dus voorlopig nog even op de ToDo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Moeten is een groot woord. Een van de mooie dingen van de PW is dat tweakers zelf wijzigingen kunnen doorgeven. Dus het vullen van de specs is niet zo'n groot probleem. Een veel groter problem in dit verhaal is dat zulke specs nu niet ingevuld *kunnen* worden.

日本!🎌