Feedback laten verwijderen, nooit overeenkomst gesloten.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 19:09

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Topicstarter
rvwoens

Bovenstaande meneer heeft negatieve feedback achtergelaten omdat ik niet voordat er een koop overeenkomst gesloten zou worden mijn adres , naam en telefoonnummer wilde geven .
Dit was ook zijn eerste bericht naar.mij.

Graag doe ik eerst een koop sluiten voordat ik mijn adres geef, helemaal als ik wat verzenden moet .

Had aangeboden om mijn adres en naam te vermelden en zelfs om de gpu persoonlijk af te halen als hij het niet vertrouwde maar meneer beschuldigde me meteen van oplichting etc .

Deze meneer stuurde in zijn eerste reactie via mail al zijn persoonsgegevens en telefoon nummers .
Als ook links in de mail naar autobiografische website van hem zelf en zijn Facebook account.
Daarin ook foto's van hem en zijn kinderen .
Dit is zijn keuze ook al lijkt het me niet de handigste om dit bij een eerste contact te doen .

Nu probeer ik zelf een btje anoniem en voorzichtig door het leven te gaan zonder Facebook etc en geef ik niet zo snel als dat niet nodig is mijn privé gegevens .

Als dank krijg ik totale onbegrip en beschuldigingen van oplichterij naar mijn hoofd .
Ik bood een gpu aan voor een nette prijs van 65 euro met zelfs 7 dagen garantie.

Heb hier een goede reputatie opgebouwd en zijn feedback vind ik dus ook ongegrond .
Heb bij hem ook negatieve feedback achtergelaten en ben bereid deze te verwijderen .
Ook al vind ik het tweakers onwaardig om zich zo te gedragen .