Beste mensen,
Ik was tot vandaag een gelukkig eigenaar van de Microsoft Surface Pro 4 (i5 8GB RAM), alleen heb ik vandaag een heel vervelend voorval gehad, namelijk dat het scherm bevroor, vervolgens werd het scherm zwart en kon ik hem niet meer aan of uit krijgen.
Echter heb ik na veel geklauter door gekregen dat hij wel aan en uit gaat met de powerknop, hij laadt mijn telefoon in elk geval bij, maar het is niet dat hij aanstaat, omdat ik geen Windows Hello zie oplichten (dus niet dat het scherm kapot is oid), of dat hij vraagt wat met mijn telefoon te doen.
Ik heb al contact gelegd met de klantenservice van Microsoft, alleen was daar alleen de Canadese/Amerikaanse beschikbaar op zaterdag
Ik zou enkel al baat hebben om al mijn bestanden veilig te kunnen stellen, omdat ik anders foto's en andere documenten dreig te verliezen (plus een hele hoop data van andere programma's.)
Heeft iemand een idee?
Wat ik geprobeerd heb en niet helpt:
- Geforceerd afsluiten, aanknop 15-30 seconden ingedrukt houden
- Volume up + power button 15-30 seconden inhouden, geeft geen herstart
- CTRL+ SHIFT + WIN + B, geen resultaat
- Vegen op het scherm en tikken waar normaal de afsluitknop zit
Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat jullie meer weten, thanks in advance!
Ik was tot vandaag een gelukkig eigenaar van de Microsoft Surface Pro 4 (i5 8GB RAM), alleen heb ik vandaag een heel vervelend voorval gehad, namelijk dat het scherm bevroor, vervolgens werd het scherm zwart en kon ik hem niet meer aan of uit krijgen.
Echter heb ik na veel geklauter door gekregen dat hij wel aan en uit gaat met de powerknop, hij laadt mijn telefoon in elk geval bij, maar het is niet dat hij aanstaat, omdat ik geen Windows Hello zie oplichten (dus niet dat het scherm kapot is oid), of dat hij vraagt wat met mijn telefoon te doen.
Ik heb al contact gelegd met de klantenservice van Microsoft, alleen was daar alleen de Canadese/Amerikaanse beschikbaar op zaterdag
Ik zou enkel al baat hebben om al mijn bestanden veilig te kunnen stellen, omdat ik anders foto's en andere documenten dreig te verliezen (plus een hele hoop data van andere programma's.)
Heeft iemand een idee?
Wat ik geprobeerd heb en niet helpt:
- Geforceerd afsluiten, aanknop 15-30 seconden ingedrukt houden
- Volume up + power button 15-30 seconden inhouden, geeft geen herstart
- CTRL+ SHIFT + WIN + B, geen resultaat
- Vegen op het scherm en tikken waar normaal de afsluitknop zit
Ik ben ten einde raad. Ik hoop dat jullie meer weten, thanks in advance!
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting