Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik twijfel heel erg tussen het kopen van een tweedehandse htc one m8 zonder extras voor 50 euro of een tweedehandse htc one m8s + doosje + nieuwe oortjes + lader voor 80 euro.

Ik weet dat de m8 eigenlijk iets beter is, maar omdat de m8 meer recentelijk is uitgebracht is die waarschijnlijk nieuwer, ik weet het allemaal niet meer 8)7 , wat denken jullie?

Beste antwoord (via Verwijderd op 10-09-2017 08:31)

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-08 18:25
Heb zelf eerst de m8s gehad waarover ik in het begin tevreden was, later werd het toestel merkbaar trager. Uiteindelijk laten vallen in het water en als vervanging een M8 gekocht, dit toestel gebruik ik nog steeds en is nooit merkbaar trager geworden. Ander nadeel van de m8s is het vrij heet worden, de m8 heeft dit in VEEL mindere mate.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-08 10:53
En je vraagt dat in het Windows Phone deel van het forum omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coenox schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:34:
Dat terzijde, iedereen heeft een mening over een telefoon.
Suit for your self 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
coenox schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:34:
tja zag het te laat, en onderwerp in niet te wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 22:35:
[...]

Dat terzijde, iedereen heeft een mening over een telefoon.
Suit for your self 8)7
natuurlijk, maar vroeg me gewoon af wat jullie zouden kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik zou het sowieso niet doen. Een 3 jaar oud toestel waar hoogstwaarschijnlijk geen updates meer voor uitkomen is nou niet bepaald een verstandige aankoop. Tenzij je uiteraard met custom ROMs aan de slag gaat, maar daar moet je ook maar net zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Als je voor Android en HTC wilt gaan, zou ik voor M9 gaan. Tweedehands maar een paar tientjes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
coenox schreef op zondag 10 september 2017 @ 00:55:
Als je voor Android en HTC wilt gaan, zou ik voor M9 gaan. Tweedehands maar een paar tientjes meer.
volgens mij krijg ik de m9 pas voor boven de 100 euro, en de m8 kan ik dus voor 50 krijgen dus dat scheelt best wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TommyboyNL schreef op zondag 10 september 2017 @ 00:26:
Ik zou het sowieso niet doen. Een 3 jaar oud toestel waar hoogstwaarschijnlijk geen updates meer voor uitkomen is nou niet bepaald een verstandige aankoop. Tenzij je uiteraard met custom ROMs aan de slag gaat, maar daar moet je ook maar net zin in hebben.
hmmm volgens mij is de m8s sowieso nog geen 3 jaar oud aangezien hij werd uitgebracht in 2015

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-08 18:25
Heb zelf eerst de m8s gehad waarover ik in het begin tevreden was, later werd het toestel merkbaar trager. Uiteindelijk laten vallen in het water en als vervanging een M8 gekocht, dit toestel gebruik ik nog steeds en is nooit merkbaar trager geworden. Ander nadeel van de m8s is het vrij heet worden, de m8 heeft dit in VEEL mindere mate.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:24:
[...]

volgens mij krijg ik de m9 pas voor boven de 100 euro, en de m8 kan ik dus voor 50 krijgen dus dat scheelt best wat
Uit je startpost blijkt dat je de m8 met doos etc overweegt voor 80 euro. Dan is het verschil al minder groot. Kan niet in je portomonnee kijken natuurlijk, maar leek me niet onoverbrugbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
jordy2811 schreef op zondag 10 september 2017 @ 08:28:
Ik dacht dat het trager worden in de loop der tijd een standaard feature van alle Android was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
coenox schreef op zondag 10 september 2017 @ 10:54:
[...]

Uit je startpost blijkt dat je de m8 met doos etc overweegt voor 80 euro. Dan is het verschil al minder groot. Kan niet in je portomonnee kijken natuurlijk, maar leek me niet onoverbrugbaar.
nou ja, bij een m9 voor 100 euro is bijna niet te vinden en je krijgt er sws geen assecoires bij, en de m8 normaal is 50 euro dus dan is het verschil wel vrij groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd dit betreft aankoopadvies en hoort dan ook thuis in de MAA. Echter bevat je topic net wat te weinig informatie en eigen inzet. Lees even Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door en maak dan een nieuw topic aan.

Hier komt in ieder geval een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.