ik wou een telefoon (iphone 5s 32gb) kopen voor €190 en ik wist niet of 2dehands-iphone.nl betrouwbaar was want ik kon alleen iets vinden van scamadsiver wat zelf gewoon een scam is. Dus weet iemand iets over 2dehands-iphone.nl?
Heb zelf geen ervaring met deze site, maar wat is je motivatie om geen mooi exemplaar van Vraag & Aanbod over te nemen? feedback is in overvloed aanwezig en waarschijnlijk ben je goedkoper uit.
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Hij heeft zich niet geregistreerd als Tjeerd
Hoi!
Gewoon lekker via Vraag/Aanbod van Tweakers, komt het wel goed
Het domein is gereserveerd volgens Strato. Er is dus nog geen echte website aan gekoppeld.sjoerd.stougie schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 17:45:
ik wou een telefoon (iphone 5s 32gb) kopen voor €190 en ik wist niet of 2dehands-iphone.nl betrouwbaar was want ik kon alleen iets vinden van scamadsiver wat zelf gewoon een scam is. Dus weet iemand iets over 2dehands-iphone.nl?
Wat zij jij meer dan dat wij kunnen zien aangezien je bij die website een Iphone misschien wilt aanschaffen?
Ervaringen met shops horen in de Shopreviews. Hoe je kunt bepalen of een webwinkel legitiem is kun je vinden in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie. Afgezien daarvan is 3i niet het juiste subforum voor dit soort topics, dus deze gaat op slot.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.