Beste Tweakers,
Zie hieronder de wensen en budget.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Draadloze router/switch.
De oude modem/router (een Zyxel P-2812HNU-F1 uit 2012) op de tweede etage heeft een defect. Draadloos signaal werkt niet (het signaal is niet zichtbaar op de lijst van de telefoon, laptop etc).
Al twee keer gereset.
Het hoeft niet als modem te dienen. Want DHCP wordt toch uitgezet.
Wat is je budget?
Mijn budget is tussen 0 en 100 60 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, nooit merkvast geweest.
Afgelopen 10 jaar zijn in huis 3 modems geweest (Sitecom, Zyxel en Arcadyan)
En een router van 3COM.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Router/switch komt op de tweede verdieping te liggen.
Er worden 2 dekstops en evt. 1 laptop op aangesloten. Verder moeten telefoons, tablets, laptops, Tv en Chromecast draadloze verbinding krijgen.
Op de begane gronds staat een draadloze modem/router. Deze modem wordt niet vervangen.
Wat ik wil is dat er minimaal 4 ethernetpoorten zijn.
Pricewatch met mijn gekozen opties (98 resultaten) : categorie: Modems en routers
Wat ik al zag is dat BCC een Sitecom-router voor 59 euro aanbied.
pricewatch: Sitecom WLR-7100 WiFi Router
Zie hieronder de wensen en budget.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Draadloze router/switch.
De oude modem/router (een Zyxel P-2812HNU-F1 uit 2012) op de tweede etage heeft een defect. Draadloos signaal werkt niet (het signaal is niet zichtbaar op de lijst van de telefoon, laptop etc).
Al twee keer gereset.
Het hoeft niet als modem te dienen. Want DHCP wordt toch uitgezet.
Wat is je budget?
Mijn budget is tussen 0 en 100 60 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, nooit merkvast geweest.
Afgelopen 10 jaar zijn in huis 3 modems geweest (Sitecom, Zyxel en Arcadyan)
En een router van 3COM.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Router/switch komt op de tweede verdieping te liggen.
Er worden 2 dekstops en evt. 1 laptop op aangesloten. Verder moeten telefoons, tablets, laptops, Tv en Chromecast draadloze verbinding krijgen.
Op de begane gronds staat een draadloze modem/router. Deze modem wordt niet vervangen.
Wat ik wil is dat er minimaal 4 ethernetpoorten zijn.
Pricewatch met mijn gekozen opties (98 resultaten) : categorie: Modems en routers
Wat ik al zag is dat BCC een Sitecom-router voor 59 euro aanbied.
pricewatch: Sitecom WLR-7100 WiFi Router
[ Voor 21% gewijzigd door MedionAkoya op 09-09-2017 13:41 ]
Trein?