Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Dan was er waarschijnlijk iemand die hetzelfde als jou gesubmit heeft, maar net even iets eerder was dan jij.
Dat kan nu eenmaal gebeuren. Een submit is geen garantie dat je naam erbij komt te staan (of dat het nieuws uberhaupt geplaatst wordt)
Dat kan nu eenmaal gebeuren. Een submit is geen garantie dat je naam erbij komt te staan (of dat het nieuws uberhaupt geplaatst wordt)
Virussen? Scan ze hier!
Misschien meerdere tweakers credit geven als ze binnen "bepaalde" tijd iets submitten ?
Smiling as the shit comes down...
Check mijn laatste 2 submits (ik kan ze zelf volgens mij nergens meer zien). Die van die DSM update heb ik zeker een dag eerder gemeld en die van die camera's in advertentieborden op stations meldde ik een paar uur nadat de shit op Twitter losbarstte. Uiteindelijk werd die pas geplaatst toen het AD het oppakte. Dit soort dingen maakt dat Tweakers onnodig achter de nieuwsfeiten aanloopt i.p.v. voorop.wildhagen schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 12:50:
Dan was er waarschijnlijk iemand die hetzelfde als jou gesubmit heeft, maar net even iets eerder was dan jij.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Je trekt te snelle conclusies. Soms laat een artikel langer op zich wachten, omdat we eerst dingen moeten uitzoeken. Je kunt niet aan je eigen tijdstip van submit opmaken of er niet nog iemand anders eerder was met de submit.Videopac schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 13:29:
[...]
Check mijn laatste 2 submits (ik kan ze zelf volgens mij nergens meer zien). Die van die DSM update heb ik zeker een dag eerder gemeld en die van die camera's in advertentieborden op stations meldde ik een paar uur nadat de shit op Twitter losbarstte. Uiteindelijk werd die pas geplaatst toen het AD het oppakte. Dit soort dingen maakt dat Tweakers onnodig achter de nieuwsfeiten aanloopt i.p.v. voorop.
Het artikel over de advertentieborden heb ik een middag voor zitten bellen met betrokken partijen, nadat dit 's ochtends een paar keer was gesubmit aan de hand van de eerste tweets. Ik heb gewoon de eerste submitter daar gebruikt.
Datzelfde geldt voor downloads. Onze vaste meukposter was met vakantie, daarom bleef het misschien wat langer liggen en kan het gebeuren dat je een andere naam ziet staan. De submitter die bij een artikel of download staat is altijd degene die het eerst submitte.