Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af hoe ik het voor elkaar krijg dat een whatsappbericht niet meer wordt weergegeven als ik ergens mee bezig ben op de telefoon. Een signaal en icoontje vind ik prima, maar nu kan je meteen een stuk tekst van het bericht zien... vind ik erg irritant als iemand zit mee te kijken

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy A5 (2017) met Android 7.0

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- meldings instellingen van Whatsapp: hier kan je alleen zorgen dat een pop-up wordt uitgeschakeld. Echter bovenin wordt nog steeds de tekst weergegeven als je een bericht krijgt.
- telefooninstellingen > meldingen > whatsapp: hier kan je wel 'stil weergeven' activeren, maar zo te lezen merk je dan helemaal niet meer dat er iets binnenkomt... ook niet de bedoeling.

Ik hoop dat iemand kan helpen, bedankt alvast

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-09-2017 10:04)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd de meldingen die jij bedoeld zijn head-up meldingen of peek notifications. Je kan dit niet standaard meer uitschakelen in Android 7.0. Maar hier en hier staan wel een aantal oplossingen.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 11-09-2017 09:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toevoeging: heb ook al gekeken onder 'schermvergr. en beveiliging' > meldingen > inhoud verbergen aangezet.. helpt niet.

Onder hetzelfde menu kan je ook 'alleen meldingspictogram' aanzetten... helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Instellingen Apps Whatsapp Meldingen en dan alles blokkeren of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik kan de meldingen wel blokkeren maar dan zie ik helemaal niet meer dat ik iets binnenkrijg. Ik wil alleen niet dat ik meteen al de inhoud van een bericht zie. Op mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy s5) kon ik onder geluiden en meldingen > applicatiemeldingen > Whatsapp: 'voorbeelden in pop up' uitschakelen...

Bij mijn Samsung a5 kan ik alleen 'stil weergeven' aanzetten om die voorbeelden niet te krijgen, maar dan geeft ie ook geen geluid of trilsignaal meer. Dat wil ik dus juist wel.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd de meldingen die jij bedoeld zijn head-up meldingen of peek notifications. Je kan dit niet standaard meer uitschakelen in Android 7.0. Maar hier en hier staan wel een aantal oplossingen.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 11-09-2017 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ik denk dat het beste antwoord op die site is: via een adb connectie de heads up uitzetten. Thanx
Pagina: 1