Ik vraag me af hoe ik het voor elkaar krijg dat een whatsappbericht niet meer wordt weergegeven als ik ergens mee bezig ben op de telefoon. Een signaal en icoontje vind ik prima, maar nu kan je meteen een stuk tekst van het bericht zien... vind ik erg irritant als iemand zit mee te kijken
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy A5 (2017) met Android 7.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- meldings instellingen van Whatsapp: hier kan je alleen zorgen dat een pop-up wordt uitgeschakeld. Echter bovenin wordt nog steeds de tekst weergegeven als je een bericht krijgt.
- telefooninstellingen > meldingen > whatsapp: hier kan je wel 'stil weergeven' activeren, maar zo te lezen merk je dan helemaal niet meer dat er iets binnenkomt... ook niet de bedoeling.
Ik hoop dat iemand kan helpen, bedankt alvast
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy A5 (2017) met Android 7.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- meldings instellingen van Whatsapp: hier kan je alleen zorgen dat een pop-up wordt uitgeschakeld. Echter bovenin wordt nog steeds de tekst weergegeven als je een bericht krijgt.
- telefooninstellingen > meldingen > whatsapp: hier kan je wel 'stil weergeven' activeren, maar zo te lezen merk je dan helemaal niet meer dat er iets binnenkomt... ook niet de bedoeling.
Ik hoop dat iemand kan helpen, bedankt alvast