Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[App] Agenda app voor gedeelde agendas

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 15:47
Mijn vraag
Mijn vriendin en ik gebruiken de ICal agenda van een Kerio mailservertje. We hebben hierin 3 agenda's:
- Vriendins afspraken
- Mijn afspraken
- Gedeelde afspraken

Het probleem is dat de iPhone van mijn vriendin weigert om de agendas te syncen (we zien elkaars afspraken niet meer), ik heb de agenda verwijderd en opnieuw toegevoegd (bij Kerio moet je een profiel installeren waar alles in zit, IMAP,Ical, etc.) Ik kom er dus niet achter wat het probleem is, en wil een oplossing (zelfs buiten Kerio om).

De eisen die we stellen zijn:
- Moet 3 agenda's aankunnen (gedeeld met elkaar, in elkaars agenda editen mag)
- Moet integreren met IOS (bij voorkeur in de agenda app)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Kerio mailserver, werkt helaas niet op de iphone van mn vriendin

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Haar profiel op mijn tel (werkt)
Haar iPhone resetten (werkte niet)
Ios updaten naar nieuwste versie (werkte ook niet)

Andere software:
Nog niets omdat ik geen fatsoenlijke dienst kan vinden

Mess with the best, die like the rest

Alle reacties

Verwijderd

Ik zelf gebruik calendars.

Kan locaal of via Apple calender maar ik heb de Google calender gekoppeld van mij en m'n vriendin. Het voordeel is dat je beide eigen kleuren kunt kiezen en zelfs in de eigen agenda meerdere kleuren voor bv zaak en privé.

Hij kan dor zelfs delen met de Apple calender al doe ik dat niet omdat ik die van Apple ronduit onduidelijk en omslachtig vindt.

Ik ben er goed over te spreken en hij kan alles wat je aangeeft dat je wilt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2017 09:37 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je kan de Kerio-sever toch gewoon met separate CalDAV, CardDAV en IMAP verbindingen benaderen?

Ik zou eerst eens proberen CalDAV in te stellen op de iPhone, misschien kom je er dan beter achter wat niet goed werkt.