Toon posts:

Tony hawk 2

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gisteren eens begonne met Tony hawk (het is een kopie van een vriend van me) omdat ik eerst eens wil kijken of ik het een leuk spel vind

maar ik word er niet echt wijs uit wat betreft moves, kopen van stats, onderdelen enzo....hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
tip 1: Koop hem legaal heb je een boekje erbij(niet dat je daar veel aan heb)
tip 2: doe free skate en ga wat klooien met al je numpad knoppen. nr 2 was d8 ik bukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je leert het snel genoeg, als je eenmaal door hebt wat de bediening is, dan heb je het zo onder de knie. En met het kopen van stats enzo, daar heb je een cheat voor. dan heb je al het geld, dan kan je met spiderman rijden en met officer dick etc.etc. maar je moet gewoon ff op internet gaan kijken naar een savegame ofsow, daar heb je ook alle levels meeverdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 11:20 schreef EqYoTee het volgende:
je leert het snel genoeg, als je eenmaal door hebt wat de bediening is, dan heb je het zo onder de knie. En met het kopen van stats enzo, daar heb je een cheat voor. dan heb je al het geld, dan kan je met spiderman rijden en met officer dick etc.etc. maar je moet gewoon ff op internet gaan kijken naar een savegame ofsow, daar heb je ook alle levels meeverdient
ik had gistern (na een uurtje of 3 of 4 spelen idd door dat als je de 2 toets ingedrukt houd en dan los laat (en je zit op een ramp dat je dan hoger springt) en ik kwam daar achter omdat er een tip in het beeld kwam..

cheats die ik gevonden heb, zijn Playstaion cheats...maar ik kijk nog wel even verder (meer money is natuurlijk altijd leuk :D

maar eerst eerlijk ff uitzoeken hoe ik wat moet doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah lame man, niet die cheat gebruiken
dat haal je zo zelf allemaal
nah 2 dagen ofzo ben je verslaafd, binnen weekje of 2 heb je alle stats met tony, na paar maandjes heb je alle stats met iedereen en heb je spiderman, officer dick , secret levels (nahja die met die chopper slaat nergens op maar afijn)
das veel kewler alles zelf uitzoeken ;)
gaat allemaal vanzelf
binnen weekje weet je alles
en als je eindelijk na paar maanden alles weet krijg je een perfect balance cheat zodat je nooit meer valt haha slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 11:25 schreef effex het volgende:
ah lame man, niet die cheat gebruiken
dat haal je zo zelf allemaal
nah 2 dagen ofzo ben je verslaafd, binnen weekje of 2 heb je alle stats met tony, na paar maandjes heb je alle stats met iedereen en heb je spiderman, officer dick , secret levels (nahja die met die chopper slaat nergens op maar afijn)
das veel kewler alles zelf uitzoeken ;)
gaat allemaal vanzelf
binnen weekje weet je alles
en als je eindelijk na paar maanden alles weet krijg je een perfect balance cheat zodat je nooit meer valt haha slim
in dat level ben ik begonnen...en ik vind em wel cool....rechts kan je een grote halfpipe in en links als die chopper opstijgt kan je naar buiten.....

krijg het alleen niet voor elkaar om Skate bij elkaar te krijgen.....die E is niet te pakken (althans niet door mij)

ow en waar is die 5e pilotwing :? ik geloof dat ik em zag hangen boven de ingang, maar kan er niet bij komen.....

het 2e level (zit ik nu in) dat is die school....heb nu de 15.000 en de school bellen te pakken....dat autotje is troiuwens super irri....heb er al een keer opgesprongen...wat moet ik er mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zeker zonder cheats spelen.....spel is echt verslavend...heb 'm op dreamcast en ik heb het echt weken gespeeld. Op een gegeven moment kan je binnen een uurtje of twee het uitspelen met 1 character..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 11:33 schreef Walkman het volgende:
Zeker zonder cheats spelen.....spel is echt verslavend...heb 'm op dreamcast en ik heb het echt weken gespeeld. Op een gegeven moment kan je binnen een uurtje of twee het uitspelen met 1 character..........
tricks enzo moet je kopen toch?
en die tricks kan je op een bepaalde manier uitvoeren....

nou ben ik geen skater (verre van) ik heb dus totaal geen benul wat nou wat is in skater vak jargon zeg maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha sorry hoor ;) kmoest even lachen
ik ben ook geen skater, dat hoeft ook niet
een consolefreak kan het beter :)
en dat ben ik, ik heb em ook op de dreamcast
mijn voordeel was dat ik tony hawk 1 al goed kon

ik bedoelde niet level 1 met die chopper
dat level roelz wel maar er is een secret level , daarvoor is nog een soort tussenlevel waar je uit een chopper sprint
kan je amper level noemen dus...maar afijn

gwoon niet teveel hier vragen :) zelf uitzoeken das veel leuker en het gaat steeds sneller/makkelijker
misschien zijn er op t eind nog een paar dingen die je niet lukt maar dat komt dan wel

je kunt tricks kopen, dat zijn truukjes die je kunt doen, moves, dus een bepaalde grind ofzo, die moet je kopen idd, net als eigenschappen (snelheid enz.)

cheats zijn echt codes/cheats zoals bighead mode of perfect balance
die kun je halen door het spel uit te spelen met verschillende characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

hee nossie! ouwe newbie wannabee skatert :P koel spel he? vinnik ook :)

Level 1 skate: laat die helicopter opstijgen , ga naar buiten , skate weer naar binnen en spring rechtdoor over die ramp richting de halfpipe. Grind dan ovwer de TL: installatie die daar hangt, daar hangt ook het biljetje.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet je controlls zo:
werkt het beste bij mij...

jump: rechter Shift
grab trick: /
flip trick: .
grind trick: ,
switch: m
de rest heb je niet echt nodig (op links rechts boven en onder na natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 13:18 schreef collin het volgende:
hee nossie! ouwe newbie wannabee skatert :P koel spel he? vinnik ook :)

Level 1 skate: laat die helicopter opstijgen , ga naar buiten , skate weer naar binnen en spring rechtdoor over die ramp richting de halfpipe. Grind dan ovwer de TL: installatie die daar hangt, daar hangt ook het biljetje.
owkee dan :) ik gaat es ff proberen zodra ik thuis is

maar skater wannabee? nah....te moeiulijk....ben een computer nerd hoor...ken niet gooien/vangen heb langhaar (heb nog net geen brilletje en puisjes (nou ja een beetje dan) dus denk je nou dat ik kan skaten :?
nou dat word echt een slachtparty :D

offtopic:

hoest trouwens....
We hebben ergens in oktober weer een Lanparty....weer interesse?
mag alleen de exacte datum nog niet vertellen.

maar we denken half oktober iig
mail me ff (heb ik ook gelijk je mailadres om onzin naar toe te sturen enzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Nieuwe tricks kopen is niet echt nodig hoor (nooit echt naar gekeken), probeer wel je board te upgraden en je statistieken hoger te krijgen....is wel belangrijk voor latere levels...... moet 'm vanavond toch maar weer eens een keertje spelen :9~

Belangrijkste is dat je die manuals goed kan doen, want daarmee kan je alles linken en hoge scores halen.......is me nog steeds niet gelukt om een miljoen in de eerste level te scoren (dat is m'n huidige goal), alhoewel ik wel steeds dichterbij begin te komen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 14:34 schreef Walkman het volgende:
Nieuwe tricks kopen is niet echt nodig hoor (nooit echt naar gekeken), probeer wel je board te upgraden en je statistieken hoger te krijgen....is wel belangrijk voor latere levels...... moet 'm vanavond toch maar weer eens een keertje spelen :9~

Belangrijkste is dat je die manuals goed kan doen, want daarmee kan je alles linken en hoge scores halen.......is me nog steeds niet gelukt om een miljoen in de eerste level te scoren (dat is m'n huidige goal), alhoewel ik wel steeds dichterbij begin te komen.......
manuals?
staat dat ook ergens beschreven in het spel?
doe wel moves als ik in de lucht ben, maar manual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

een miljoen in het eerste level???!!!

Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayz
  • Laatst online: 22-09 21:01
Hoe zit het nou in het 2e level (school), je kan toch in die gymzaal?
Weet iemand hoe, want ik kom er niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Aannemend dat PC ongeveer hetzelfde is....en manual doe je door snel naar voren en daarna naar achteren (of andersom) te doen net voordat je landt (werkt niet bij halfpipes, maar wel op vlakke ondergronden)......dan een beetje balans houden en af en toe weer trucjes doen en weer landen in een manual...

Ik heb dat miljoen nog niet gehaald, maar ik wordt toch wel steeds beter.....

In de tweede level kan je die school openen door aan het begin van de level naar rechts te gaan en onderaan links richting die trap naar dat grote veld (moet je ook een grind op doen als opdracht)....nu moet je op dat ding grinden tijdens die bel...dus geloof ik als de tijd op 1:47 (?? weet niet meer precies) staat....vervolgens gaan die deuren open en kan je in het zwembad makkelijk die hoge score halen......

Any other questions?? I'm pretty good at this game >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me pretty good 2 :)
manualz zijn lol ja
zeker als je perfect balance cheat hebt haha
kan je dagen achter elkaar spelen zonder te vallen haha

in tony hawk 1 zit ook zon soort piramide dingetje vierkant van die trapjes
kan je ook oneindig doorgaan ook al heb je perfect balance cheat nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 16:31 schreef effex het volgende:
me pretty good 2 :)
manualz zijn lol ja
zeker als je perfect balance cheat hebt haha
kan je dagen achter elkaar spelen zonder te vallen haha

in tony hawk 1 zit ook zon soort piramide dingetje vierkant van die trapjes
kan je ook oneindig doorgaan ook al heb je perfect balance cheat nog niet :)
zie nu al een aantal keren die perfect balance cheat :? wazda?
dan kan je niet vallen....ook niet als je zegmaar met je linker/of rechter wieltjes naar beneden komt (zeg maar niet in rijrichting) lijkt me sterk dat je niet op je bekkie kletterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Perfect balance is dat je geen balans hoeft te houden bij grinds of manuals.....blijft gewoon rijden.......zelf gebruik ik dat niet.....i don't like cheats.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gisteren heb ik het eerste level uitgespeeld (dus alle dingen gedaan (incl de sick score :))
hoogste scroe heb ik neergezet.

sick score is 75.000 en ik had 98.000 (net geen ton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Gisteren even een filmpje van Tony Hawk 3 gezien. Grote outdoor levels en betere motion capture, die gaat zeker in mijn verzameling komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Gewoon veel blijven oefenen....op een gegeven moment doe je trucjes die boven de ton uitkomen....eerste keer dat ik iets van 270.000 voor een truc haalde ging ik echt uit m'n dak......nou nog leren dat constant te kunnen doen en dan moet die persoonlijke goal wel lukken........ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
das wel een nadeel als je het eenmaal kan dan maak je allemaal trukjes van fucking hoge punten en dan is er al gauw nix meer aan dat bmx spel is ook wel lagen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 10 juli 2001 11:54 schreef Walkman het volgende:
Gewoon veel blijven oefenen....op een gegeven moment doe je trucjes die boven de ton uitkomen....eerste keer dat ik iets van 270.000 voor een truc haalde ging ik echt uit m'n dak......nou nog leren dat constant te kunnen doen en dan moet die persoonlijke goal wel lukken........ :)
heb jij dan trucs gekocht of specials gekocht?

(btw kom nog hier en daar met me vingers in de knoop op het toetsen bord) CS gaat me beter af :)

maar het is een gaaf spel moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 11:51 schreef Wekkel het volgende:
Gisteren even een filmpje van Tony Hawk 3 gezien. Grote outdoor levels en betere motion capture, die gaat zeker in mijn verzameling komen...
ohw vet!

Ik was zelf ook megaverbaasd toen ik eindelijk in de level, die alleen in de demo te spelen is, op het gebouwtje met die vlaggen kon komen.
Daarna was het echt punten scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Door te leren wat je moet doen gaan je punten veel omhoog, houdt bv. altijd springen ingedrukt totdat je bovenaan een halfpipe bent en druk altijd net voordat je springt twee keer naar voren, kom je nog hoger....zelf gebruik ik bijna alleen maar grabtricks op ramps en flip tricks op vlakke ondergrond......

Enige wat ik koop zijn statistieken en boards....trucks niet......ik maak daar trouwens ook geen gebruik van (specials), moet ik ook maar eens wat meer gaan doen....goed voor m'n scores.

Ik ben het er niet mee eens dat wanneer je goed bent dat het dat ineens saai wordt....je moet alleen voor jezelf bepaalde goals stellen....en het blijft een kick om een lange string van tricks te landen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad: het spel wordt nooit saai. Ik heb met alle characters al mínstens twee keer de complete career modes afgemaakt (PC versie). Zonder cheats natuurlijk.
De eerste career kostte me zo'n 3 weken voordat ik 'm voor elkaar had: ik kan me nu niet meer voor stellen waar dat ik er zo'n moeite mee had! Nu doe ik één career, van Hangar naar Bull Ring, in zo'n 45 minuten. Dikke pret.

Specials gebruik ik nooit. Ik koop alleen voordat ik aan de Bull Ring begin nieuwe boards, voor wat extra snelheid. Anders kost het me net iets teveel pogingen om die Ring voor mekaar te krijgen.

Ik heb het spel echt 3 maanden achter elkaar zowat elke dag gespeeld. Nu pak ik 'm nog regelmatig op: het blijft te gek. Als THP3 uitkomt koop ik 'm METEEN!

Tip voor hogere scores:
- maak er een gewoonte van om voor elke sprong vlug twee keer omhoog te klikken (boneless): je hebt dan al een multiplier te pakken voordat je ook maar iets gedaan hebt (en je hebt die boneless nodig om later verder te komen)!
- 'plak' sprongen aan elkaar door ze te verbinden met manuals
- als je een grab trick doet, moet je die grab knop vasthouden (niet alleen maar klikken, zoals bij een kick trick): hoe langer je 'm vasthoudt, hoe hoger de score (niet té lang vasthouden natuurlijk...)
- elke keer als je een trick doet, krijg je er minder punten voor. Doe dus zoveel mogelijk verschillende tricks: gebruik alle richtingen op je gamepad!
Pagina: 1