Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie (basisgebruik)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Voor mijn nieuwe opleiding ben ik op zoek naar een lichte compacte laptop. Ik zal de laptop voornamelijk gebruiken voor Microsoft Office en internetten. Vrij basic eigenlijk. Vandaar dat ik niet te veel geld wil uit geven. Maximaal 300 euro.

Relevante software en hardware die ik gebruik
SSD voor snelheid? Mijn vorige laptop was pas opgestart toen de les voorbij was.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle laptops die ik tot nu toe heb gevonden zijn allemaal vrij duur. Aangezien ik thuis een erg dure en snelle computer heb staan, wil ik niet te veel uitgeven voor een laptop puur voor school.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik zou voor tweedehands gaan als ik jou was. Dus gewoon iets zoeken van een paar jaar geleden. Mijn huidige laptop is bijvoorbeeld een prima voorbeeld, want die is nu zo'n paar jaar (vier-vijf) oud en zou in de verkoop geen 200 euro opleveren. Maar het is nog steeds een prima ding voor tekstverwerken enzovoorts.

Een nieuwe accu zou geen belemmering moeten zijn. Hooguit een reden om af te dingen. Voor een paar tientjes heb je al een nieuwe namelijk.

Als je niet te kieskeurig bent kun je eventueel Ubuntu er op zetten. Ook kun je met een oude Macbook veel waar voor je geld krijgen, want dat ware goede PC's voor die tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 21:14 ]

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:45
Als Google Drive of MS Office Online afdoende is voor je Office-benodigheden, zou je een Chromebook kunnen overwegen.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:58
De bovenste uit dit rijtje misschien?
categorie: Laptops

Oh, SSD is zeker aan te raden.

[ Voor 4% gewijzigd door zetje01 op 08-09-2017 21:14 ]