Webshop uit prijslijst na melding onjuiste prijs

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Een klein vraagje, ik had een onjuiste prijs gemeld bij dit product en deze was verwerkt. Maar nu zit desbetreffende webshop er niet meer tussen

Is dat wel de bedoeling? Want ik dacht dat het gewoon op de juiste prijs gezet zou worden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0VMR8jRl.png

[ Voor 17% gewijzigd door Ketho op 08-09-2017 20:11 ]

Beste antwoord (via Ketho op 07-11-2017 17:05)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ketho schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:01:
Een klein vraagje, ik had een onjuiste prijs gemeld bij dit product en deze was verwerkt. Maar nu zit desbetreffende webshop er niet meer tussen

Is dat wel de bedoeling? Want ik dacht dat het gewoon op de juiste prijs gezet zou worden

[afbeelding]
Vaak is het een fout in feed die wij inladen van de shop. In dat geval blokkeren wij de prijs en sturen wij een mail naar de shop met de reden van blokkade. En dan wachten wij op bericht van de shop dat ze het hebben gefixt en zetten we 'm weer online. 2 maanden later is de prijs nog steeds geblokkeerd, maar de prijs klopt weer. Ik heb de blokkade dus ongedaan gemaakt, ze staan er weer netjes bij.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ketho schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:01:

[afbeelding]
Vaak is het een fout in feed die wij inladen van de shop. In dat geval blokkeren wij de prijs en sturen wij een mail naar de shop met de reden van blokkade. En dan wachten wij op bericht van de shop dat ze het hebben gefixt en zetten we 'm weer online. 2 maanden later is de prijs nog steeds geblokkeerd, maar de prijs klopt weer. Ik heb de blokkade dus ongedaan gemaakt, ze staan er weer netjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Hopelijk zijn er dan niet meer meer prijzen van webshops die geblokkeerd staan en (na een eventuele correctie) voor altijd vergeten ipv bijvoorbeeld twee maanden :P