_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Multiplayer: Unreal, Unreal Tournament, Half-Life, Jedi Academy, Elite Force, Aliens vs Predator (1999 en 2010)
En ik zal best nog wel wat vergeten zijn wat ik de afgelopen jaren heb gespeeld . . .
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Ik ook. En ik mis de team play nog steeds. Mijn eerste objective based games en eigenlijk ook de beste.Aksnes schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:59:
+1 voor Wolfenstein ET. Wat heb ik die kapot gespeeld toen ik klein was. The memories
De ting ting ting headshot marker. I like
Nu is toch wel mijn favoriet: urban terror.
Gewoon omdat je lekker ff vlug een potje kan raggen zonder gedoe. Perks punten level UPS etc.
* Half- Life 1
* Unreal
* Unreal Tournament '99
* Witch Haven
* Duke 3d
* Wolfenstein
* Return to Castle Wolfenstein
* Doom I & II
* Quake I & 2
* Blake Stone
* Heretic
* Hexen
* Soldier of Fortune 1 & 2
* Serious Sam 1
* Painkiller
* Rainbow Six Raven Shield
* Call of Duty 1 & 2 & United Offensive
* Call of Duty 4
* Metro serie
* Battlefield Bad Company 2 & Vietnam uitbreiding
Echter qua sfeer is er voor mij één die overal bovenuit steekt:

De dreigende, deprimerende sfeer van het immense landhuis, de Lovecraftiaanse setting en wezens, de muziek en de originele combinatie van schieten en spreuken...
Ik zou het geweldig vinden als hier een remake van gemaakt zou worden. Op wederom de Unreal engine maar dan nu de huidige.
Ohja, en
* Dead Space
* Silent Hill 2
* Max Payne 1 & 2
...maar dat zijn TPS.
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 08-09-2017 22:05 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Smiling as the shit comes down...
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
En ik was als kind erg onder de indruk van Star Trek: Voyager Elite Force, maar ik weet niet meer zo goed of dat nou echt een goede game was.
Steam/XBL: Avioto
Daarnaast heb ik nog 2 games waar ik veel tijd in heb gestoken.
waaronder Call of duty 4:MW en Battlefield 3.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Die game bleef (blijft) decennia speelbaar door het aanbod aan custom levels en source ports.
Tijdloos!
wim
Formerly known as Ragdoll
Exact deze 2! Q3A en de originele UT mogen er ook nog bij, maar halen het wat uren betreft niet bij Goldeneye en CoD 4 MW.RawChild schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 20:23:
GoldenEye blijft toch wel de game waar ik de beste herinneringen aan heb. Goede tweede is call of duty 4
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
*Golden eye
*CS1.6
*Destiny 1 en nu ook zeker Destiny 2.
[ Voor 14% gewijzigd door jeka op 12-09-2017 12:51 ]
FCG
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Borderlands (1 en 2)
Far Cry 3
Battlefield Vietnam
En op dit moment The Division.
[ Voor 26% gewijzigd door Sharkware op 12-09-2017 13:02 ]
Een van eerste mods (samen met andere mod voor UT99, Tactical Ops) waar er met rechter muis geaimed moest worden, omdat er enorm veel CS werd gespeeld toen ook al en dit geen bekende gamemechanic was, bleek de game wat ingewikkeld voor meeste mensen, die nooit aimde en compleet afgemaakt.
Omdat het juist wat moeilijker was en daarom een wat kleinere community was, was het altijd gezellig op de servers en ook leuke meetings gehad in die tijd, he @Xtuv .
Daarnaast enkel favorieten van SP FPS:
- Deus Ex (mja fps)
- No One Lives Forever 1 & 2 (Geniale game in jaren 60)
[ Voor 9% gewijzigd door Albinoraptor op 12-09-2017 13:15 ]
Battlefield 2
En Bioshock
[ Voor 13% gewijzigd door Younes op 12-09-2017 13:17 ]
...en waarom?
Dat is wel een lekker toetje!Younes schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:16:
Battlefield 1 Dessert Storm
Unreal tournament 99 LiQ FTW
RTCW Enemy Territory
Console COD4 en Battlefield 1

¯\_(ツ)_/¯
Strike Force!Albinoraptor schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:10:
Best Shooter ooit, althans waar ik denk ik meest plezier aan heb gehad door kleinere community, is Strike Force mod voor UT99.
Omdat het juist wat moeilijker was en daarom een wat kleinere community was, was het altijd gezellig op de servers en ook leuke meetings gehad in die tijd, he @Xtuv .
Verder:
UT99 (Instagib
Quake 3 Arena (alles met rockets
Doom 2016 (singleplayer!)
[ Voor 34% gewijzigd door Sir_Hendro op 12-09-2017 13:54 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Voor de rest ook veel plezier beleefd aan Battlefield 2 en 3, CoD Black Ops en America's Army
Momenteel wel een overloper door Quake Champions te spelen
Verwijderd
- Unreal Tournament '99
- Tactical Ops (mod van UT99 en later losse game)
- Borderlands 2
Tactical Ops
Enemy territory
Call of Duty Modern Warfare 2
Call of Duty Black Ops
Battlefield 3
Zo een beetje men 'levenslijn' van shooters, wat voornamelijk overeenkomt met men schoolgaande periode
Nu ik een beetje meer volwassen hoor te zijn ben, ben ik het shooter genre wel een beetje ontgroeid blijkbaar..
Arma3 / Overwatch waren wel best ok, maar konden me toch niet echt vasthouden..
Dus nu toch maar gewoon wat meer RPG's (witcher), Strategy (XCOM) en andere zoals Kerbal, Subnautica, Don't starve, No man's sky, recentelijk GTA V
Hoe een gamers'carrière' toch kan lopen
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
BioShock ook meerdere malen geprobeerd, maar op een of andere manier vind ik die niet echt volwassen aanvoelen. Mij een beetje te cartoony allemaal. Kwam er niet doorheen.
Eervolle vermeldingen zijn voor Duke 3D, de oude DOOM games, Far Cry 1 & 3 en ook de laatste CoD heeft een hele vette SP.
Multiplayer doe ik tegenwoordig weinig, maar als ik er eentje moet noemen is het de eerste Black Ops. Modern Warfare 2 is met afstand de slechtste MP game die ik ooit gedaan heb.
Dit topic is gesloten.