Hallo, mijn vriendin haar dochter is 10 jaar en heeft een laptop voor school nodig, ik heb wel al wat rond gekeken maar ben niet zo thuis in de laptop HW, de vorige keer toen ik er zelf één nodig had heb ik de BBG voor laptops gebruikt maar dat was een gamelaptop in een andere prijs klasse.
Wat ga je met je laptop doen?
Ze moet online huiswerk maken en verslagen/presentaties maken maw office.
Wat is je budget?
Niet meer dan 300 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat niet mee naar school maar moet wel mee naar d'r vader.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, ik heb wel wat chromebooks gezien maar weet eigenlijk niet of die alles kunnen, internetten uiteraard wel maar ben niet zo thuis in het chromebook OS, denk persoonlijk dat Windows 10 makkelijker is.
Office licentie is geen probleem die kan ik via mijn werk krijgen, ik weet niet of er iemand ervaring heeft met een kind dat werkt op zo'n 11,6 inch scherm, lijkt mij wat aan de kleine kant.
Bedankt voor jullie hulp!
Wat ga je met je laptop doen?
Ze moet online huiswerk maken en verslagen/presentaties maken maw office.
Wat is je budget?
Niet meer dan 300 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop gaat niet mee naar school maar moet wel mee naar d'r vader.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, ik heb wel wat chromebooks gezien maar weet eigenlijk niet of die alles kunnen, internetten uiteraard wel maar ben niet zo thuis in het chromebook OS, denk persoonlijk dat Windows 10 makkelijker is.
Office licentie is geen probleem die kan ik via mijn werk krijgen, ik weet niet of er iemand ervaring heeft met een kind dat werkt op zo'n 11,6 inch scherm, lijkt mij wat aan de kleine kant.
Bedankt voor jullie hulp!