When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
Zit je wel met een 56k server/modembank verbonden? kijk ff op je verbinding welke snelheid er staat.
Wat er ook gebeuren moogh...
Het lijkt net of jij denkt dat er als je iets downloadt dat er dan 56k/s moet staan, dit is natuurlijk iets heel anders dan een 56k modem.Op maandag 09 juli 2001 11:00 schreef wfzelle het volgende:
Met mijn nieuwe Dynalink modem kan ik slechts met een snelheid van 2,4 Kbps (moet 56 Kbps zijn, of niet soms).
Heeft iemand een idee waaraan dit ligt?
Ik heb al een schone installatie van Win '98 geprobeerd. Zelfde probleem onder Win 2000.
Of bedoel je dat niet?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Verbind jij met de postbank ofzo 
Maar ik denk dat je aan het downloaden bent met 2,4 KB/ps. . . (helaas, het gaat meestal niet sneller, wen er maar aan
).
Ik zou zeggen: ga eens linksonder naar je taakbalk als je verbonden bent. Daar staat dan een icoontje wat 2 monitoren voor moet stellen. Als je je muis er even boven laat krijg je aan het eind van de regel te zien wat je verbindingssnelheid is. (bv. 52.000bps of 50.666bps of 49.666 bps of 48.000bps of 46.666 bps of 43.333bps ETC.
)
Maar ik denk dat je aan het downloaden bent met 2,4 KB/ps. . . (helaas, het gaat meestal niet sneller, wen er maar aan
Ik zou zeggen: ga eens linksonder naar je taakbalk als je verbonden bent. Daar staat dan een icoontje wat 2 monitoren voor moet stellen. Als je je muis er even boven laat krijg je aan het eind van de regel te zien wat je verbindingssnelheid is. (bv. 52.000bps of 50.666bps of 49.666 bps of 48.000bps of 46.666 bps of 43.333bps ETC.
Hmm ik heb ook een Dynalink modempje en tot nog toe nergens last van, het zal hoogst waarschijnlijk aan je provider liggen...
Rekening gehouden dat je met een modem nooit sneller dan 7 KB/s kan ... is dat dus niet heel erg. Met standaard inbelaccounts haal ik vrij zelden veel sneller...
Ik heb een account waarmee ik zo ongeveer rechstreeks inbel op de aix en daarmee haal ik inderdaad wel 7 KB/s of nèt daarboven...
Rekening gehouden dat je met een modem nooit sneller dan 7 KB/s kan ... is dat dus niet heel erg. Met standaard inbelaccounts haal ik vrij zelden veel sneller...
Ik heb een account waarmee ik zo ongeveer rechstreeks inbel op de aix en daarmee haal ik inderdaad wel 7 KB/s of nèt daarboven...
Ach ik heb ook chello, maar soms zit je ergens op locatie en dan is het toch vreselijk prettig om in te kunnen bellen als daar geen verbinding aanwezig is.Op dinsdag 10 juli 2001 00:56 schreef mafiasven het volgende:
wat een snelheden ben ik blij dat ik chello heb
En dan natuurlijk bij voorkeur zo snel mogelijk. Met mijn laptop en die snelle inbelverbinding is het relaxt gotten hoor
Daar maak ik de meeste kaas-hema gebruikers nog jalours mee
Verwijderd
Tel. nummer + dns graag.Op dinsdag 10 juli 2001 00:52 schreef Negotiator het volgende:
...
Tja, kwil je niet lekker maken, maar je belt ook nog eens in op een 0900 nummer, waarmee je altijd tegen lokaal tarief inbelt, maar als mega groot voordeel dat je niet overal eerst het lokale nummer bij hoeft op te zoekenOp dinsdag 10 juli 2001 01:02 schreef Mecallie het volgende:
Tel. nummer + dns graag.
Ik moet er eerlijkheidshalve bijzeggen dat het normaalgesproken (
Pagina: 1