Kan iemand mij vertellen wat voor kastje ik heb aangetroffen in de meterkast van ons nieuwe huis?

[ Voor 8% gewijzigd door robbuiks op 08-09-2017 15:04 ]
[ Voor 8% gewijzigd door robbuiks op 08-09-2017 15:04 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
En dat heb je gekocht/gehuurd zonder enige kennis van zaken, keuring, whatever?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nu zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig gewordenrobbuiks schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:23:
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb al een goed idee waar het geheel voor gediend heeft.
robbuiks schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:23:
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb al een goed idee waar het geheel voor gediend heeft.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
[ Voor 40% gewijzigd door Bushie op 08-09-2017 15:29 ]
Ik denk dat meneer doelt op een kweekje.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik denk dat de reden dat ie het huis heeft de reden ook is waarom het onklaar is gemaakt.DrivinUCrazy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:41:
Voordat je ruw alles wegknipt, achterhaal eerst even of dit nog een functie heeft. Zo ja, herstel die functie dan met degelijk materiaal in een net kastje.
Meten is weten.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
My favorite programming language is solder.
[ Voor 48% gewijzigd door jbhc op 08-09-2017 18:37 ]
De prutsers!! Misschien dat we er hier gezamenlijk wel een RPi voor kunnen configureren?jeroen3 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:36:
Aangezien er een opening in de deksel zit is de kans groot dat hier een thermostaat of timer/tijdrelais in heeft gezeten die regelmatig bediening nodig had.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Is dat nou nog niet duidelijk? De afgaande leiding loopt naar de zolder, waar de wietplanten stonden. De binnenkomende leiding loopt naar een stopcontact van de buren; om hun stroom te jattenTechneut schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 18:18:
... kun je niet achterhalen waar de afgaande leiding naar toe gaat? ...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
En wat deed het kastje? Kennelijk ken je alle details van deze "installatie" dus vertel eens...Brahiewahiewa schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:42:
[...]
Is dat nou nog niet duidelijk? De afgaande leiding loopt naar de zolder, waar de wietplanten stonden. De binnenkomende leiding loopt naar een stopcontact van de buren; om hun stroom te jatten
De kastjes die ik gebouwd heb hadden twee ingangen: eentje voor de stroom van de buren en eentje voor je eigen stroom. Zolang de buren stroom hadden, werd die doorgeschakeld naar zolder. Als de buren geen stroom hadden, valt 't relais af en word je eigen stroom doorgeschakeld. Want je wilt niet dat je wietplantjes te lang in 't donker staanbszz schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 21:47:
[...]
En wat deed het kastje? Kennelijk ken je alle details van deze "installatie" dus vertel eens...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq