Random File access denied. error zorgt voor bad performance.

Pagina: 1
Acties:
  • 472 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apennatie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-07 20:02
Dag tweakers,

Ik krijg vaak tijdens spellen opeens de error: "File access denied." https://imgur.com/Vmr8wk1
Hierdoor dropt mijn fps ook enormen de algemene performance, terwijl mijn cpu op 10-15% draait. Na een tijdje draaien mijn games weer soepel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Ryzen 7 1700
Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5
Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix GS 8GB

Komt voor tijdens games als Runescape en Car Mechanic Simulator 2018, andere games nog niet geprobeerd.

Groet,

Apennatie

[ Voor 3% gewijzigd door Apennatie op 08-09-2017 14:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:58
Ja? En nu? Je hebt nog niks gezocht of geprobeerd? Je weet niet waar die melding vandaan komt? Ik kan je nu al zeggen dat dit geen melding is vanuit Windows...

Verder... Welke Windows versie heb je eigenlijk? Is leuk dat je je probleem hier neer pleurt, maar met deze informatie kunnen we eigenlijk niks...

Ik zou een gok kunnen doen en zeggen dat je harddisk faalt... Maarja, who knows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apennatie
Nee sorry, ben verder niet technisch met software in computers.

Draai op win10 pro 64 bit. Samsung 850 EVO 500GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Apennatie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:25:
Nee sorry, ben verder niet technisch met software in computers.
Dan zou ik de PC naar een computerwinkel brengen om daar het euvel te laten verhelpen?

Maar ja, aangezien het screenshot over TEMP gaat, is er vast wel te vinden welk bestand aangeroepen wordt, door welk proces, waarom er Access Denied wordt gegeven en of dat bestand wel nodig is op dat moment.

www.sysinternals.com

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apennatie
Sluit topic maar, ik merk al dat ik hier niet verder wordt geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Apennatie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:30:
:| Jij bent hier toch al 5 jaar lid; dan was het je ongetwijfeld opgevallen dat een startpost voorzien moet zijn van enige nuttige info.

Je hebt bijvoorbeeld nog niets een geprobeerd om TEMP leeg te mikken; ik vraag me dan terdege af hoe wel/niet technisch iemand moet zijn hiervoor.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valen_76
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 19:28
Windows bevat het onderdeel "Broncontrole" Op het schijf tabblad kun je zien welke programma's welke bestanden lezen en schrijven. Het is niet praktisch om dit te bekijken als je aan het spelen bent. Maar de informatie over schijfactiviteit is er wel.

[Edit: Heeft waarschijnlijk geen nut als het al door een rechtenkwestie niet geopend kan worden]

[ Voor 20% gewijzigd door Valen_76 op 08-09-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Apennatie schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 14:30:
GoT is geen helpdesk. Als je verwacht dat een vraag neerplempen zonder zelf onderzoek gedaan te hebben zinnige antwoorden oplevert dan heb je dat verkeerd ingeschat ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apennatie
nelizmastr schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 15:03:
[...]

GoT is geen helpdesk. Als je verwacht dat een vraag neerplempen zonder zelf onderzoek gedaan te hebben zinnige antwoorden oplevert dan heb je dat verkeerd ingeschat ;)
Dan is GoT toch wel veranderd. Ik wist niet dat er tegenwoordig zoveel zelfingenomen mensen zaten die je liever uitkafferen dan daadwerkelijk helpen. Maargoed, ik zal mij wel beperken tot mensen die wel wat nuttigs te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Heeft niets met zelfingenomen te maken. Er zijn simpelweg wat basale regels waar iedere tweaker zich aan dient te houden omtrent het openen van een topic. Het template is niet optioneel. Lees desnoods even Het algemeen beleid #quickstart door.

Dit is in het leven geroepen om de hoeveelheid karige topics te beperken en mensen zo gericht mogelijk te kunnen helpen. Technische kennis is hier wel een vereiste.

[ Voor 23% gewijzigd door nelizmastr op 08-09-2017 15:56 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Zullen we het modden aan de moderators overlaten ;)

Ik ga toch dit topic sluiten en vraag je met in achtneming van: Het algemeen beleid #quickstart het nog eens te proberen :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.