Toon posts:

webcam en mediaplayer kan dit...?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik tv zag ik laatst dat ze webcam beelden konden opnemen met behulp van de mediaplayer vanwindows.
Nu zit ik een beetje te spitten in die mediapalyer maar ik zie nergens een optie voor het openemen van media met de media player.
Weet iemand welke software ik moet hebben zdat dit wel kan, die software van logitech vind ik nou niet helemaal super.
Als iemand iets weet.........graag.
Alvast bedankt.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Opnemen weet ik niet... broadcasten wel.....

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/download/default.asp

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Ik denk dat je Windows Media Tools moet hebben. Ook díe kun je downloaden van www.windowsmedia.com :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op maandag 09 juli 2001 11:32 schreef wfvn het volgende:
Opnemen weet ik niet... broadcasten wel.....

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/nl/download/default.asp
kan dus wel
Ga naar die URL die ik hierboven geramd heb...
Windows Mediatools and services neerhalen... daar staat ook een en ander in de meer info
Audiobestanden in real time opnemen en verzenden

Verwijderd

Topicstarter
:P :P :P Bdankt allemaal voor de links, ik ga ze vanavond uitproberen. toppie :p :p :p

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Laat ff weten of het gelukt is? Mij lukt het na enig proberen namelijk nog niet...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
#@@#$$%^&#$#%^$% SHIT, ben ik dus naar die link gegaan om die media tools te gaan downloaden, alles gaat goed wat denk je, ik wil gaan installeren, zegt windows" er kan niet verder geeinstalleerd worden, dot komt waarschijnlijk door een te kleine swapfile/te weing schijfruimte of een beschadigd CAB bestand--------> dat laatste dus :( ik er af gegooid, opnieuw opgestart en gedownload, niks hoor nog steeds een beschadigd CAB bestand, wat is hier aan te doen ??????????

Verwijderd

Topicstarter
ach, stom, ik gebruik een download manager, dat kan wel eens de oorzaak zijn dat het CAB bestand beschadigd is, weer wat geleerd.

Vanavond maar weer eens proberen zonder de download manager :)

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:16

duderuud

Sliden is koel

Laat ff weten of het werkt....

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Topicstarter
OKEE ik heb bestand opnieuw gedownload, windows media tools dus en.................
het werkt, :) maar, wat ontzettend traaaaaaaaaaaaaaag ;( op zich is het wel leuk, filmpjes opnemen in mpeg formaat maar ik zie wel dat je er een wat snellere pc voor nodig hebt, met een k6-2 400 is het nog wel een beetje behelpen, in dat opzicht is de logitech software van mijn webcam wel sneller.
Ik denk wel dat als je een echte digicam hebt met een capture card of zo iets dat het dan wel prettig werkt, je kan kiezen uit diverse soorten media als je die vorhanden hebt.
Om een lang verhaal kort te maken, als je het wil proberen, ff downloaden en installeren, en kijk wat je er mee kunt, ik ga er nog even verder mee spelen.
Greetzzzzz,

John
Pagina: 1