Toon posts:

Athlon 220graden fahrenheit!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had mijn Athlon toevallig op 1,0Ghz lopen...(blijkbaar). Ik was niet thuis en het koetje stond aan. Ik kwam thuis en wilde even de temp checken. De temp was niet registreerbaar in graden? Hmm..ik vond het vaag, dus voelde ff aan de heatsink, had ik beter niet kunnen doen. Nu heb ik een dikke blaar op mijn vinger. Ik reboet ff en check in de bios. jahoor..220 graden fahrenheit, in celcius registreerde hij het niet eens. De fan was dus uitgevallen (los contactje) Ik snel de pc uit en de fan weer goed aangesloten. In de hoop geen schade te hebben aangebracht even windows in. Nix meer aan het handje. Rond de 80 graden registreerde hij de graden celcius weer, ik blij. Eind goed, al goed. Een athlon kan dus aardig veel hebben dus. Zo dit wilde ik even kwijt. Leuk verhaal he }:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

oej!!

nou 1 ding. Hij gaat verrot of niet. Je hebt dus mazzel gehad als alles nu nog werkt.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

als ge constant op 80°C draait zijde zot, dan gaat ge uwe proc redelijk wa rapper kwijt zijn

Verwijderd

Topicstarter
hij draaide 220graden fahrenheit, dat is ongeveer 120 graden celcius..vanaf 80 graden registreerde hij de graden celcius weer..

Verwijderd

welke koeler heb je ?

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:38

ddZ

Heb jij ff mzzzl gehad }:O

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 10:50 schreef GiGNiC het volgende:
als ge constant op 80°C draait zijde zot, dan gaat ge uwe proc redelijk wa rapper kwijt zijn
Dude ik keek een beetje op je site: http://crash.to/gignic , en onder Graphics kwam ik tegen:
Reactor Critical
This is the english version of some Russian site, it's nice, but has it's lesser moments.
"Lesser moments"! :? :D Ik zou dat even veranderen in correct engels 8-)
Heheheheh :D

/me ligt werkelijk helemaal krom @ hiero :P

• ELD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

ELD

Nu had je gewenst dat je een Abit kt7a had die sluit namenlijk de pc na 10 seconden af als de fan het begeeft.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op maandag 09 juli 2001 11:01 schreef NoStra het volgende:
hij draaide 220graden fahrenheit, dat is ongeveer 120 graden celcius..vanaf 80 graden registreerde hij de graden celcius weer..
Miereneukerij.. Maar ik kom op 104 graden celcius.
Ook erg warm, dat wel. :)

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 14:18 schreef ELD het volgende:
Nu had je gewenst dat je een Abit kt7a had die sluit namenlijk de pc na 10 seconden af als de fan het begeeft.
Volgens hemzelf heeft ie die

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik heb een 92mm fan op de voeding aangesloten..dat is mijn cpufan..

• El_Frigo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 11:32
Super ;) AMD builds rock-solid prozzies.
Heb hetzelfde probleem gehad. CPU fan kapot, bijna 2 dagen niet doorgehad. Veel crashes gehad bij gamen en 3d mark max. BIOS gaf geen temp in celcius meer aan, wel in fahrenheit. Kast open gemaakt en vingers gebrand aan het koelblok :( Gebeld met CompuTech (waar ik de cooler had gekocht). Volgende dag nieuwe cooler in huis en alles draait nog als een zonnetje. (Gelukkig).

Asus P4PE, Intel Pentium IV 2.66 Ghz., Corsair DDR 512MB PC3200, ATI Radeon 9700Pro 128Mb, Hauppauge WinTV PVR 350, Creative Soundblaster Live!, Tekram 390U3W, Plextor PX-40TSi, PX-W1210TS

Pagina: 1