Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slim deurslot buitendeur met meerpuntssluiting en brievenbus

Pagina: 1
Acties:

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Ik zoek een slim deurslot voor mijn voordeur. De deur heeft een meerpuntssluiting en ongeveer ter hoogte van het slot ook een gleuf van de brieven. Het lijkt me handig dat ik een verloren 'sleutel' kan blokkeren, kan beheren wanneer de schoonmaakster toegang heeft en een toeggangslog kan bijhouden.

Mijn budget ervoor is een paar honderd euro, dus dat komt denk ik neer op een opzet oplossing of iets dat alleen de cilinder vervangt, niet de volledige meerpuntssluiting (>500 euro) .

Ik zat te kijken naar bijvoorbeeld de Nuki. De functionaliteit lijkt me heel goed en het is binnen het budget.

Maar het probleem van dit (een veel smart locks) is dat het aan de binnenkant ook met een druk op de knop geopend kan worden. Dat lijkt me niet zo handig, als iemand zijn vinger gewoon door de brievenbus steekt en op de knop drukt om de deur te openen, dat is zo'n beetje het ouderwetse touwtje door de deur. Is zo'n brievenbus iets typisch Nederlands ofzo?

Afbeeldingslocatie: https://nuki.io/wp-content/uploads/2016/05/nuki-button-for-lock-and-go.jpg

Weet iemand een alternatief slot, dat ook veilig is zonder mijn brievenbus dicht te lijmen? :)

你还记得吗 记忆的炎夏

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 22:18
Ik heb deze, ook met driepuntsslot. Ik kan me niet voorstellen dat deze vanuit een brievenbus is te openen omdat je ( bij mijn driepuntsslot) ook de deurhendel krachtig moet optillen om het driepuntsslot te ontgrendelen.

Past binnen je budget en werkt bij ons al 6 jaar feilloos; is er ook in wifi toegankelijke varianten https://www.burg.biz/p/tu...tronik/tse-home/tse-4000/

Verwijderd

*spam*

[ Voor 136% gewijzigd door Standeman op 05-10-2017 14:39 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:23

CyBeRSPiN

sinds 2001

zegel schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 16:15:
Ik heb deze, ook met driepuntsslot. Ik kan me niet voorstellen dat deze vanuit een brievenbus is te openen omdat je ( bij mijn driepuntsslot) ook de deurhendel krachtig moet optillen om het driepuntsslot te ontgrendelen.

Past binnen je budget en werkt bij ons al 6 jaar feilloos; is er ook in wifi toegankelijke varianten https://www.burg.biz/p/tu...tronik/tse-home/tse-4000/
Ziet er mooi uit, maar hoe kom je binnen als de batterij onverhoopt leeg is? Is er nog een fysieke sleutel die dan gebruikt kan worden?

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:54

paQ

Danalock

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-11 16:38
Inge801 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 17:14:
Ik zoek een slim deurslot voor mijn voordeur. De deur heeft een meerpuntssluiting en ongeveer ter hoogte van het slot ook een gleuf van de brieven. Het lijkt me handig dat ik een verloren 'sleutel' kan blokkeren, kan beheren wanneer de schoonmaakster toegang heeft en een toeggangslog kan bijhouden.

Mijn budget ervoor is een paar honderd euro, dus dat komt denk ik neer op een opzet oplossing of iets dat alleen de cilinder vervangt, niet de volledige meerpuntssluiting (>500 euro) .

Ik zat te kijken naar bijvoorbeeld de Nuki. De functionaliteit lijkt me heel goed en het is binnen het budget.

Maar het probleem van dit (een veel smart locks) is dat het aan de binnenkant ook met een druk op de knop geopend kan worden. Dat lijkt me niet zo handig, als iemand zijn vinger gewoon door de brievenbus steekt en op de knop drukt om de deur te openen, dat is zo'n beetje het ouderwetse touwtje door de deur. Is zo'n brievenbus iets typisch Nederlands ofzo?

[afbeelding]

Weet iemand een alternatief slot, dat ook veilig is zonder mijn brievenbus dicht te lijmen? :)
Ik heb recent ook de nuki gekocht en die doet het echt prima. Ik heb gezien in de instellingen dat je de knop op de nuki gewoon kan instellen zodat die de deur niet kan openen. Enkel vergrendelen bijvoorbeeld, of ontgrendelen en niet openen. Of gewoon niets. Ook bluetooth pairing via de knop kan je uitschakelen...

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 22:18
CyBeRSPiN schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

Ziet er mooi uit, maar hoe kom je binnen als de batterij onverhoopt leeg is? Is er nog een fysieke sleutel die dan gebruikt kan worden?
Yep, zit een fysieke sleutel bij, plat- voor in je portemonee bv. Maar wees gerust, de waarschuwing voor een bijna lege batterij is zo irritant dat je echt wel tijdig verwisselt >:)
Pagina: 1