• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Ik heb dus zo'n MD gekocht van Sony. Hij werkt perfect, maar nou heb ik een vraag aan iedereen die zo'n ding heeft:

Komt er bij jullie ook stof onder de display van de afstandsbediening en van de MD speler zelf?

Zo ja, wat ga je er aan doen?

Ik mag toch wel van Sony eisen dat er voor zo'n bedrag geen stof onder de display komt!

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

Ik heb de MZ-R90 maar de 90&91 hebben dezelfde remote maar ik geen last van stof onder het scherm :?

Dus ik zou even terug gaan naar de winkel :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 15:36
als ik jou was zou ik terug gaan

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Ik heb hem opgestuurd (ook omdat er een software fout in zat) en had er ook bij gezet dat er stof onder display kwam en toen ik hem terug kreeg zat het er nog steeds onder :(

Ik hoop maar dat het bij een nieuwe over is en dat het niet terug komt, want voor zo'n bedrag hoef ik geen stof!

Zou je bij sony je geld terug kunnen krijgen als dit probleem zich blijft voordoen?

• labooh
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 21:35

labooh

Jaja...

Hi There,

ik heb dus ook de 91 en geen last van stof....
Bij mij zier hij er na 3 maanden nog net zo uit als ik hem gekocht heb en ik gebruik hem zowat dagelijks....

Ik denk wel dat je mag verwachten dat er geen stof onder het display mag komen. Sony zal hier heus niet echt moelijk over doen en ik zou gewoon even met Sony zelf (in Hoofddorp) bellen om er uit te komen....

Succes in ieder geval!

iRacing Profiel