rare ftp transfer fouten (OS: Linux)

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een map met gif bestanden, deze gifbestanden worden via ftp (binary) op de webserver gezet. Via Ascii werkt dit niet (alleen CGI MOET via ascii).

Nu zijn bepaalde bestanden altijd omzeep na het uploaden, via 3 programma's getest, binary, ascii en auto. Deze bestanden zouden hetzelfde moeten zijn, zijn allemaal gescant.

Het zijn 10000...den files, kan niet opnieuw beginne scannen. Ze zijn btw te openen VOOR upload op men Win2k OS.

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Maak eens een tar.gz van, zeg een stuk of 10 plaatjes en trap die over.
Wellicht dat dát wel lukt...

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• poing
  • Niet online
Werkt nog steeds niet. Als ik de filename verander naar 000.gif ipv 2323256.gif werkt het wel.

Maar het ligt niet aan de transfer, rename ik na transfer terug naar een grotere naam krijg ik een error.

Linuxbak heeft geen problemen met grote namen aangezien al de andere gifs een even grote naam hebben, die werken danweer wel.

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Schrijf je naar een FAT schijf??
Het lijkt erop dat de destination alleen maar 8.3 slikt...

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• poing
  • Niet online
Het is een linux partitie, hij kan grote bestanden zonder problemen aan... buiten 50% van die gifs. (de andere 50% hebben een even lange naam en werken dus wel)

Verwijderd

ff vraagje: ligt het niet aan de client side? en hoe weet je dat?
Pagina: 1