Hitman: Chinees restaurant

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:32
:(
Zit nu in die missie dat ik die knakker van die chineese bende eindelijk omver "mag" knallen...maar ook moet je nog ff een diamant ofzo ff pakken.

Mijn taktiek:
Ik kom binnen, snij die vent z'n keel door die vlakbij de ingang naar de bar staat...
trek hem de kamer in, kleed me om.
Ga via de keuken naar beneden.... kill daar op bep. volgorde de bewakers van de cel waar een persoon in zit.....
Ondervraag hem....krijg info van hem...
Moet dan naar een hoertje....
(ga dan via lift, dak etc..)
Kom bij hoertje krijg nog meer info....
Maar dan moet ik die kluis openmaken...
Daar staat altijd een bewaker bij (meerdere)... hoe kan ik dit stilletjes aanpakken ? :? :?

Dit loopt altijd uit op een knal feest (ook wel leuk...maar men is dan allemaal op zoek naar me)

Is 1 keer gelukt...maar toen wilde die l*l van een oude man die diamant niet aannemen ? BUG :?

Help plz

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Je moet eerst nog ff een Amerikaan bevrijden. Deze zit in de kelder gevangen. Deze verteld je welke kluis (van de vier) je moet hebben. Als je de verkeerde neemt, gaat er een alarm af....

Verwijderd

oh die is simpel
ik had hem gehaald en toen waren alle gozers met guns gekilled door mij :-)

Verwijderd

Ga naar het gasje voor ingang naar bar. Kill hem met het mes!

Dan ga je naar de barkeeper en praat met hem hij zal een uitnodiging voor het hoerenverblijf neerleggen op de bar.
Je gaat naar de kelder, vermoord de guard die rondjes loopt en de guard bij de hut van mr Amerikaan. Die geeft je de exacte locatie van de kluis. Loop relax naar hoertje toe, want je hebt immers de uitnodiging. Help haar en je hebt de code. Ga naar de kluis waar de amerikaan het over had (dit is iedere keer weer een andere (er zijn er in totaal 4). Als je de kluis vind knal je de dichtstbijzijnde guards af met je suspended Beretta. Verberg het/de lijk(en). Open de kluis en VALA. Niemand zal naar je toe komen, tenzij je de verkeerde kluis pakt!

Dat zijn In totaal dus 3 moorden 2 Indo's in de kelder en 1 indo guard boven. Dan nog lee hong!

Als je het ding uit de kluis (whatever it may be) hebt afgegeven aan de verkoper (de oude man) dan wacht je tot lee hong binnen loopt. Knal hem neer en sprint via de keuken naar de kelder heel snel naar het hok van de amerikaan (waar die eerst was).

In de kelder weten ze nog niet wat er aan het handje is. Niemand zal je daar zoeken. Trek als het mogelijk is andere kleding aan (verwissel gang kleding voor guard kleding en andersom) Ga naar de 2e kelder met een lift en dan met een lift omhoog naar lee hongs hideout (want daar ligt de speedboat waarmee je hem peert) Direct uit de lift rechts naar het kleine liftje dat naar de steiger gaat en je bent weg (met maar 4 moorden en dus meer geld)!

Verwijderd

deze missie is volgens mij wel de moeilijkste hoor, had eerst niet door dat er meerdere kluissen waren :) Deze missie kun jeook op veel verschillende manieren uitspelen.

Je kunt aan die bodygoard van de mannetje die je moet vermoorden gif (uit de keuken achterin dacht ik) geven (wanner ze de restaurant binnen komen om te eten), moet je wel verkleden als zo'n butler.

Je kunt hem ook vanaf de dak uischakelen (als ze aan de tafel zitten in het restaurant), door de glazen dak schieten.

Maar maak je onderweg een foutje dan komen echt meteen 10 mannetjes op je af. Maar het schieten hier is ook een beetje vreemd, net als bij Outcast, de AI is goed maar ze reageren allemaal net te langzaam waardoor je ze, als je met genoeg ammo op een goed plekje staat, allemaal een voor een uit kunt schakelen, maar ja :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:42

Bene

list incomprehension

Ding! Ik mis hier een oplossing, de makkelijkste. Koop silenced beretta en een bak kogels aan het begin. Ren naar binnen, mol inderdaad die gast bij de bar, ga dan direct de kelder in.

Mol ergens iemand in een dragon kostuum, pak de AK (kan zonder probleem) en de ammo die daar ergens liggen, ga naar de lift richting het boothuis, mol daar stil iedereen in de kelder.

Neem de lift naar boven, storm DIRECT de trap op en schiet de man met het zwaard aan gort met je AK. Draai je vervolgens om en schiet alles wat binnenkomt aan gort met eerst je AK en vervolgens de beretta. Pak eventueel een uzi op van een guard. Zorg er * heel * goed voor dat iedereen in dat boothuis kapot is. Maak de voordeuren niet open.

Nu zijn er geen guards meer om nog alarm te slaan, dus kun je relaxed eerst de dame en vervolgens de kluis doen. Die vent met het zwaard was de boss - je geloofde die onzin dat 'ie niet doodkon zonder het beeldje toch niet echt?
Pagina: 1