welk force feedback stuur

Pagina: 1
Acties:

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
okey er zijn al meerdere topic's over geweest maar goed ik had zo'n gele logitech stuur wiel maar daar is die klem van afgebroken :( en ik kan hem nie lijme want hij breekt toch zo weer af nou wou ik een nieuwe kopen met force feedback ik zat te denken aan die van MS of die rooie van logitech maar ben bang met die logitech dat die klem weer afbreekt en daar heb ik geen zin in. het moet wel een stuurtje zijn met van die schakel dingen aan het stuur.
welke zal ik nu kopen?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

* DeX heeft MS FF wheel...

Ben er erg trots op...
Geen problemen mee.. behalve onder win 2K..

>:)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025

.... Ik weet het ook niet

• kRyPtO
hoe wou je schakelen met dat ding van act-laps?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:35
Act labs heeft toch ook van die lepels achter het stuur zitten? En anders koop je er gewoon de shifter bij >:)

Alternatief is de Ferrari FFB van Guillemot.

Ik ga een van deze twee kopen, maar heb nog niet besloten welke.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb een ferarri FF, doe is totaal naar zijn grootje binnen 1 jaar, het nu een ACT besteld met shifter en clutch alleen worden ze pas eind deze maand uitgeleverd :(

Verwijderd

Ik heb zo'n rooie logitech en ik ben er erg tevreden mee. Ik heb helemaal niet het idee dat die klem eerdaags af gaat breken oid. Ja, tenzij je van onderen een grafklap tegen het stuur geeft, maar dat was ik eigenlijk niet van plan ;).

FF werkt goed onder Win2k (Colin McRae 2 bv).

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bij hardware info stond laatst geloof ik een review met een aantal FF-sturen, waaronder ook die van Logitech, Microsoft en Guillemot.
www.hardwareinfo.net

Verwijderd

kheb ook die FF van Logitech en ik ben er heeel tevreden mee, alleen die software werkt niet altijd even goed...

• kRyPtO
heb je geen last dat die klemmen afbreken? het is een oke stuurtje die van logitech maar die klemmen zijn kut als je lekker aan het race ben knalt bij soms zo me stuur van me bureau das wel bale

Verwijderd

helemaal g1 last van. Mijn bureau loopt aan de zijkant schuin af dus daar heb ik met een bijtle een paar inhammetjes gemaakt dat ie precies past en dat de klemmen bijna vol uit staan. IK snap overigens niet hoe jij die klem hebt laten kunnen breken :? maar het zal wel...

edit:
typo's

• kRyPtO
nou dat weet ik eigenlijk ook nie want een vriendje van me broertje had het gedaan maar ik hat wel is last van dat ik zomaar dat stuur in me handen had en nie meer aan het bureau zat en daar heb ik niet weer zin in en ik wil wel iets goeds hebbe voor 300 piek

• ddZ
  • Laatst online: 00:17

ddZ

Ik zou voor het force feedback stuur van microsoft gaan; een vriend van mij heeft hem ook en ik heb er zelf ook al een paar keer mee gestuurd. Echt een prima ding ;)

en neem geen trust stuur want:

-nauwelijks ondersteund in race-games
-f**k-bevesting

* ddZ spreekt uit ervaring

Voor mij nooit meer trust :r

Verwijderd

Ik heb ook de M$ FF-stuur. Werkt echt perfect. Stuurt echt lekker. Ook makkelijk met dei schakel-pedals 8er het stuurtje.

• kRyPtO
ke bedankt allemaal ik ga die van ms kopen :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
nauwelijks ondersteund ? zolang je maar iforce (imersion geloof ik) hebt is het allemaal 1 pot nat

• mbvisiontt
Op dinsdag 10 juli 2001 12:11 schreef kRyPtO het volgende:
ke bedankt allemaal ik ga die van ms kopen :)
Hmz... Dat je de act-labs niet neemt omdat ie te duur is ok, maar dat je dan de ms koopt... Pak dan de Thrustmaster Ferrari FF, das de tweedsbeste momenteel.

• kRyPtO
wat een shit zooi
ik ben naar dixons geweest geen ms expert ook nie free reccord shop ook nie en voor de rest weet ik nix in de buurt :(

• ddZ

ddZ

Op woensdag 11 juli 2001 21:19 schreef kRyPtO het volgende:
wat een shit zooi
ik ben naar dixons geweest geen ms expert ook nie free reccord shop ook nie en voor de rest weet ik nix in de buurt :(
Gewoon via internet bestellen joh :)

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 21:19 schreef kRyPtO het volgende:
wat een shit zooi
Mooi! Dus gelijk de act-labs bestellen met versnellingsbak en koppelingspedaal.... :9~ :P

• kRyPtO
betaal jij :)
als ik hem in de winkel koop kost ie 300 piek en bij europc kost ie 289+25 piek verzends kosten en een boel gezeik met overmaken enz. die act lab is wel super bruut maar ja dat klote geld :(
hij is wel super bruut hoeveel kost dat nou bij elkaar zo'n stuur met schakel pook en koppeling?

• ddZ

ddZ

Op woensdag 11 juli 2001 21:53 schreef kRyPtO het volgende:
als ik hem in de winkel koop kost ie 300 piek en bij europc kost ie 289+25 piek verzends kosten en een boel gezeik met overmaken enz. die act lab is wel super bruut maar ja dat klote geld :(
hij is wel super bruut hoeveel kost dat nou bij elkaar zo'n stuur met schakel pook en koppeling?
Mocht je dat MS-stuur nog willen hebben, dan zou ik hem gewoon bij informatique of zo bestellen. Betaal je hetzelfde kosten als bij europc (289 piek) + 9,50 verzendkosten, maar dit is onder rembours (betalen bij ontvangst). Als je het voor een bep. tijdstip besteld heb je het de volgende dag in huis.. :)
Aan jou de keus; suc6 8-)

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 21:53 schreef kRyPtO het volgende:
Tja... Als je hem hier in NL kunt krijgen een piek of 500/550 denk ik, als je hem moet bestellen in Amerika kun je beter gelijk je spaarrekening dumpen... :( Maar dan heb je ook wel wat... *D

Verwijderd

Thrustmaster / Guillemot Formule 1 Force Feedback. Echt superfet stuurtje...

• mbvisiontt
Op woensdag 11 juli 2001 23:51 schreef TheProspector het volgende:
Thrustmaster / Guillemot Formule 1 Force Feedback. Echt superfet stuurtje...
Maar het blijft de #2... ;)

Verwijderd

Heb sinds maandag het m$ stuurtje, en deze bevalt goed.
Vooral met nfs porsche 2000 :P
Pagina: 1