Tijdsprobleempje op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Er is een tijdsprobleempje op tweakers.net. Als ik naar een artikel ga, en dat bekijk, en een minuut of 5 later ofzo, en dan eens op F5 roffel, dan worden er vaak items rood (in de updatetracker) die ik allang gezien heb (en die in de tijd ook ouder zijn). Oftewel: niet op alle webservers loopt de tijd gelijk, mij valt het op dat als de page door Athena word geserveerd dit vaker voorkomt.

Nou is er een week geleden ofzo ook al gezegd dat er aan gewerkt word (ik begreep dat Daniël hiervoor zelfs een complete NTP-cursus ging volgen), maar wat is de status hiervan?

't is namelijk best wel irri, ik gebruik meestal de tracker om te kijken of er nog iets interessants is...

Virussen? Scan ze hier!

• Femme
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De tijden van Athena en Odin staan goed. Alleen Aphrodite loopt iets achter.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op GoT had ik gisteren na een wijziging in m'n post twee minuten verschil tussen de plaatsing van de post en de edit. En dan ga je met de edit dus 2 minuten _terug_ in de tijd. Heeft denk ik dezelfde oorzaak :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 22:12
Dit probleem is al zo lang bekend, maar waarom wordt er niks aan gedaan? Allemaal dagelijks even gelijk zetten met een NTP server (hoeft niet eens een eigen server te zijn) is toch genoeg?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ze hebben alles al gedaan maar is vaag probleem, ze staan allemaal op 1 NTP server maar nog werkt het niet goed

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op maandag 09 juli 2001 16:30 schreef YakuzA het volgende:
ze hebben alles al gedaan maar is vaag probleem, ze staan allemaal op 1 NTP server maar nog werkt het niet goed
Als ze allemaal op ntp staan is het onmogelijk dat er een, zoals Femme zegt, achterloopt.

* Coen Rosdorff biedt aan om dit probleem gratis en voor niets op te lossen.

• Femme
  • Laatst online: 18:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb even aan Kees gevraagd hoe dit zit. Misschien hebben Athena en Odin wel een NTP client en Aphrodite nog niet.
Pagina: 1