• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik heb zojuist bij de gameshop een game gekocht, namelijk Call of Duty Declassified voor de Vita, was maar 25 euro, en normaal zijn games dus vrij duur bij deze winkel.

Bij thuiskomst merk ik dat de game een Poolse tekst heeft, beetje raar, maar ik heb ook Poolse hoesjes van andere winkels met Engelse of zelfs Nederlandse support. Helaas bleek deze game dit dus niet te hebben. Ik heb Google misbruikt, en de Translate app op mijn mobiel om hulp geroepen, maar ik kan geen optie vinden om de taal überhaupt te veranderen?

Nu zit ik goed te denken aan wat ik hieraan kan doen, ik kan proberen de game terug te brengen overmorgen, maar zou hier moeilijk over gedaan kunnen worden? Is er misschien toch nog een optie om de game werkend te krijgen in het Engels? Hij staat namelijk nu toch al op mijn PSN lijst (helaas...), dus als ik hem nog werkend kan krijgen zou ik dit niet erg vinden.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Daarmee dat de game dus goedkoper is. Aangezien Polen alles dubbed kan het goed zijn dat er geen andere taal inzit, mede omdat de game goedkoper is en zo grijze import wordt vermeden.

Meestal staat ook aan de achterkant:

Manual in English, game in English
of
Handleiding in het Nederlands, game in het Engels.

Kan je een foto maken van de achterkant van het doosje?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8