Mijn vraag
Ik heb voor het eerst zelf mijn eigen game pc gebouwd. In principe is alles lekker verlopen, niet echt tegen grote problemen aan gelopen. Maar nadat ik de nieuwe pc heb aan geslingerd kwamen die wel
Geregeld loopt de pc vast en krijg ik een blauw scherm. Windows gestopt blablabla en hij wordt opnieuw opgestart.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik dacht eerst dat het aan een bestaande ssd lag die ik uit me oude pc over had geplaatst. Windows daarna er af gehaalt oude ssd losgekoppeld en alles op de nieuwe ssd geïnstalleerd. Met wederom het zelfde probleem
. Drivers van me videokaart bijgewerkt, alle windows 10 updats uitgevoerd. Windows 10 opnieuw geinstaleerd. En nog blijft het probleem zich voordoen.
Ik weet niet of ik wat over het hoofd zie of dat ik iets fout doe. Of toch de verkeerde hardware bij elkaar heb gezocht. Is het te doen om vn het moederboard alle drivers bij te werken? Ik heb dit nog nooit gedaan en weet ook niet of het het probleem kan zijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Om dit project toch nog tot n goed einde te brengen.
Ik heb voor het eerst zelf mijn eigen game pc gebouwd. In principe is alles lekker verlopen, niet echt tegen grote problemen aan gelopen. Maar nadat ik de nieuwe pc heb aan geslingerd kwamen die wel

Geregeld loopt de pc vast en krijg ik een blauw scherm. Windows gestopt blablabla en hij wordt opnieuw opgestart.
Relevante software en hardware die ik gebruik
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 315,- | € 315,- |
1 | Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | € 144,95 | € 144,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 558,21 | € 558,21 |
1 | Fractal Design Define C TG | € 91,91 | € 91,91 |
1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 22,95 | € 22,95 |
1 | Arctic Freezer i32 | € 25,95 | € 25,95 |
2 | Noctua NF-A14 PWM, 140mm | € 20,- | € 40,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 150,95 | € 150,95 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 62,- | € 62,- |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 146,49 | € 146,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.558,41 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik dacht eerst dat het aan een bestaande ssd lag die ik uit me oude pc over had geplaatst. Windows daarna er af gehaalt oude ssd losgekoppeld en alles op de nieuwe ssd geïnstalleerd. Met wederom het zelfde probleem

Ik weet niet of ik wat over het hoofd zie of dat ik iets fout doe. Of toch de verkeerde hardware bij elkaar heb gezocht. Is het te doen om vn het moederboard alle drivers bij te werken? Ik heb dit nog nooit gedaan en weet ook niet of het het probleem kan zijn.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Om dit project toch nog tot n goed einde te brengen.

[ Voor 0% gewijzigd door Sander_heijn op 07-09-2017 13:51 . Reden: opmaak ]