Wat ga je met je laptop doen?
Microsoft Office zal het meest gebruikt worden (zoals Word, Excel, Acces,...), paint.net en scratch
Wat is je budget?
Niet meer dan 650 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nog niet zeker. Momenteel zit ik in het vierde middelbaar en volgend jaar zal ik een studiekeuze moeten maken tussen IT en Netwerken, Accountancy en IT of Ondernemen en Marketing. Als ik een studierichting met IT kies, zal ik bijna elke dag mijn laptop moeten meenemen. Dus ik wil er liefst op voorbereid zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifiek merkvoorkeur, maar zou graag een kwaliteitsvol toestel van een A-merk willen kopen die minstens 3 jaar meegaat.
Er zijn ook namelijk eisen aan de laptop waarmee ik rekening moet houden als ik een IT richting kies, die zijn:
128GB SSD
8 GB RAM
Intel HD 620, dus processor van Intel Kaby Lake, Moet wel minstens een i3 zijn.
Dit is de laptop die ik heb gekozen:
Microsoft Office zal het meest gebruikt worden (zoals Word, Excel, Acces,...), paint.net en scratch
Wat is je budget?
Niet meer dan 650 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nog niet zeker. Momenteel zit ik in het vierde middelbaar en volgend jaar zal ik een studiekeuze moeten maken tussen IT en Netwerken, Accountancy en IT of Ondernemen en Marketing. Als ik een studierichting met IT kies, zal ik bijna elke dag mijn laptop moeten meenemen. Dus ik wil er liefst op voorbereid zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen specifiek merkvoorkeur, maar zou graag een kwaliteitsvol toestel van een A-merk willen kopen die minstens 3 jaar meegaat.
Er zijn ook namelijk eisen aan de laptop waarmee ik rekening moet houden als ik een IT richting kies, die zijn:
128GB SSD
8 GB RAM
Intel HD 620, dus processor van Intel Kaby Lake, Moet wel minstens een i3 zijn.
Dit is de laptop die ik heb gekozen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo IdeaPad 320-15IKBN (80XL02NVMB) | € 599,- | € 599,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 599,- | |