Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• FryslânBoppen
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 06-09-2017
Beste,

Ik heb sinds kort een Huawei P10 Lite in gebruik. Het is een goede mobiel, maar bij de contacten ervaar ik problemen. Zo zijn er bijvoorbeeld contacten die gesorteerd worden op voornaam en anderen op achternaam. (De bedoeling is op voornaam), ook kan ik soms een contact niet aanmaken zonder achternaam. Andere keren weer wel. Heeft iemand hier ene oplossing voor.

Ik heb al bij de instellingen een paar keer opnieuw sorteren & synchroniseren gedrukt, aan/uit en telefoon "schoon"gemaakt, maar ik weet het nu niet meer. Is er iemand met een oplossing?

Hallo allemaal, ben er al achter. Het komt doordat je bij het invoeren van een contact voorvoegsel moet invullen. Ik heb hier overheen gelezen als voornaam. De voornaam is dan weer de roepnaam.

Hoe dan ook, erg bedankt!

FryslânBoppen wijzigde deze reactie 06-09-2017 19:01 (16%)

Beste antwoord (via rens-br op 07-09-2017 08:56)

• FryslânBoppen
Ooh, sorry, dan heb ik het verkeerd gezegd; ik bedoelde dat ik via de app telefoonbeheer hem heb laten optimaliseren. Dit wordt in de app schoonmaken genoemd.

Ik heb al alleen de telefooncontacten staan, maar dit lost niets op.
Op het moment vind ik het sorteren geen probleem, maar contacten zonder achternaam worden dus ook niet opgeslagen.

Alle reacties

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:18

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Staan de contacten in de telefoon, in Google of nog iets anders. Als ze in Google staan kan je het makkelijkst met een pc/browser inloggen op Gmail en vanaf daar je contacten een keer goed nalopen

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

• FryslânBoppen
Nee, de contacten staan in de telefoon zelf. Daar wil ik ze ook houden. Ze staan niet op de SIM.

• gwystyl
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20:18

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hoe kan het dan dat je de contacten nog ziet na het schoonmaken van de telefoon (terug zetten naar fabrieksinstellingen?)
Als ze in de telefoon staan helpt het drukken op synchroniseren ook niet, omdat ze dan nergens mee gesynchroniseerd worden (of misschien met Huawei cloud?)

Bij de instellingen van de contacten app kan je aangeven welke contacten je wel weergeven. Zet daar eens alles uit behalve telefoon contacten en kijk of het dan wel goed staat?

Verbruik van mijn auto ; Mijn whisky-collectie ; Steam profiel

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FryslânBoppen
Ooh, sorry, dan heb ik het verkeerd gezegd; ik bedoelde dat ik via de app telefoonbeheer hem heb laten optimaliseren. Dit wordt in de app schoonmaken genoemd.

Ik heb al alleen de telefooncontacten staan, maar dit lost niets op.
Op het moment vind ik het sorteren geen probleem, maar contacten zonder achternaam worden dus ook niet opgeslagen.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True