sorry voor mijn inzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 412 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2019
sorry ik dat ik me liet gaan. Ik werd een beetje gefrustreerd dat ik geen link mocht posten.

Een link waarin ik gratis source en binary aanbiedt voor een muziekspeler.

Noem me huilie, noem mijn code zolderbeunsel. Prima

Veel mensen zijn er blij mee, ik heb er niet veel belang bij.

Ik host nu zelf de resources, heb een update functie ingebouwd. Hoop niet dat het uit de klauwen loopt met dataverkeer.

Nogmaals, ik heb op meerdere fora deze link gepost en was geen probleem.

groeten, Vivo ja die eikel >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"18 maart 1973" gedraag je er dan ook eens naar.
vivo53280 schreef op woensdag 6 september 2017 @ 18:09:
Verder wel een beetje verzuurde beelscherm reacties hier hoor. Komen jullie wel genoeg buiten ;p
Jahoor, vergeet je niet een stukje zelfreflectie? dat je een dag later nog zo emotioneel bezig bent over een simpel topicje roept een hoop vragen op. Zoek hulp.

[ Voor 79% gewijzigd door Fietsbel op 06-09-2017 18:11 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
Verder wel een beetje verzuurde beelscherm reacties hier hoor. Komen jullie wel genoeg buiten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:52
Als iedereen een link zou spammen dan kon je eerst door 100 pagina's heen klikken voordat je een nuttig topic tegen komt. Er is volgens mij ergens een centraal topic om je eigen brouwsels te showen.

Kwestie van regels lezen. Daar staat dit toch duidelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vivo53280
Maarten ik heb al spijt dat ik met het 1e topic over mijn speler begonnen ben op tweakers. Het was goed bedoeld ik ben geen ego. Ik heb die speler voor eigen doeleinden gemaakt en dacht ik deel het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Als je het niet eens bent met de actie van een moderator, neem dan direct contact met ons op, en ga niet een dergelijk rant topic openen. Dat werkt niet echt productief. Dit topic gaat dan ook op slot.

Aan de mensen die hebben gereageerd: lees Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics nog 'ns goed door, en maak voor de volgende keer een topicreport aan (zoals vele anderen wel hebben gedaan).

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.