Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-09 16:52
Ik wil hier vragen hoe je nou precise bcap coins kan kopen. Er is hier gewoon geen duidelijke uitleg over te vinden, zelfs niet op youtube.
Als je bitcoins koopt en ze in een blockchain wallet plaatst, worden het dan vanzelf bcap coins?Is het niet mogelijk om gewoon ergens bcap te kopen en in een wallet te plaatsen?
Ik wil blockchain capital coins hebben, maar op de 1 of andere manier kom ik er niet achter hoe ik dit moet doen.
Zou iemand mij hier kunnen doorverwijzen naar een duidelijke link of wat uitleg kunnen verschaffen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
Bedankt voor de link.
Ik had deze site echter al doorgenomen en nu ik het weer probeer, word ik hier nog steeds niets wijzer van.
Ben ik nou de enige die hier niet uitkomt of ben ik gewoon dom bezig?
Als ik gewoon in blockfolio kijk en blockchain toevoeg, dan zie ik op dit moment staan dat 1 blockchain 1.14 euro waard is.
Jammer genoeg was dit gister nog geen euro waard.
Is er geen duidelijke beschrijving te vinden hoe dit gekocht moet worden? Ik ben al een week verder, vandaar dat ik het nu hier vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Je moet de coins kopen op een exchange - zo te zien is er maar 1 exchange die de coin op dit moment list.

https://www.coingecko.com/en/coins/bcap/trading_exchanges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dojitsu
Ik ga dit vanavond nog even goed doornemen, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
ik zou even overwegen of je niet beter wat meer kan inlezen. Van minder dan 1 euro naar nu 1,14 is niet bijzonder. Je hebt geen goudmijn gevonden, anderen kunnen het veel beter doen en véél verder gaan.
Voorbeelden; OMG, NEO, LSK, BTC, NAV

Wil je iets kopen, dan doe je dat op een exchange. Veel exchanges hebben alleen BTC pairs dus moet je BTC hebben. En je moet vaak een verificatieproces doorlopen.
BTC kan je wel kopen op bv Kraken. Moet je eerst fiatgeld naar ze overmaken. Wederom; eerst validatieproces doorlopen (scans paspoort etc)

Op litebit kan je ook het e.e.a. kopen
btcdirect, bitonic verkopen BTC. bij kleine hoeveelheden is geen validatie nodig

Bij kleine hoeveelheden hoef je bij veel exchange maar Tier 1 te zijn (snel geregeld)

Je hebt niks gemist hoor. Dingen die stijgen met goede reden kunnen en zullen nog veel verder gaan, diep tot in 2018. Bcap ken ik niet, zou ik niet mee beginnen als ik jou was tot je iets meer weet over hoe alles werkt in Crypto
Koop eerst maar Bitcoin, die stijgt ook wel. Leer dan Exchanges, start registraties etc
Pagina: 1