Sinds een enkele tijd heb ik, op onder andere mijn laptop & PC, problemen met het typen van bepaalde tekens. Om het even uit te leggen; alle tekens die gebruikt worden voor op letters te zetten (accent graves e.d.) worden gelijk getypt in plaats van het teken in te houden om vervolgens pas geplaatst te worden na de volgende ingave. Ik krijg dus gelijk de ' te zien in plaats van dat ik een E of A kan invoeren.
Ook werkt de ctrl + shift + (teken) niet. Ik kan dus geen eurotekens invoeren aangezien hij dit niet pakt. Ik heb al geprobeerd te googelen maar ik kom er niet heel veel verder mee. Ik vroeg me af of iemand dit probleem herkent, en of dit probleem oplosbaar is aangezien het nogal irritant is. Met name met de hoeveelheid verslagen die ik moet typen.
Ook werkt de ctrl + shift + (teken) niet. Ik kan dus geen eurotekens invoeren aangezien hij dit niet pakt. Ik heb al geprobeerd te googelen maar ik kom er niet heel veel verder mee. Ik vroeg me af of iemand dit probleem herkent, en of dit probleem oplosbaar is aangezien het nogal irritant is. Met name met de hoeveelheid verslagen die ik moet typen.