Probleem met het typen van bepaalde tekens

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
Sinds een enkele tijd heb ik, op onder andere mijn laptop & PC, problemen met het typen van bepaalde tekens. Om het even uit te leggen; alle tekens die gebruikt worden voor op letters te zetten (accent graves e.d.) worden gelijk getypt in plaats van het teken in te houden om vervolgens pas geplaatst te worden na de volgende ingave. Ik krijg dus gelijk de ' te zien in plaats van dat ik een E of A kan invoeren.

Ook werkt de ctrl + shift + (teken) niet. Ik kan dus geen eurotekens invoeren aangezien hij dit niet pakt. Ik heb al geprobeerd te googelen maar ik kom er niet heel veel verder mee. Ik vroeg me af of iemand dit probleem herkent, en of dit probleem oplosbaar is aangezien het nogal irritant is. Met name met de hoeveelheid verslagen die ik moet typen.

Beste antwoord (via Roybs op 06-09-2017 10:28)

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zet je toetsenbord lay-out eens naar us-international ;)

Try SCE to Aux

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zet je toetsenbord lay-out eens naar us-international ;)

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 07:31
sowieso is bij mij het € teken, Alt Gr (meest rechtse alt) + 5 en niet ctrl + shift. Wellicht dat dit bij jou ook zo is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 18:59
@Imnoa
Bedankt, dat was inderdaad de truc! Heb het weer teruggekregen zoals 't eerst was :)

@gerjaknut
Klopt, meende me te herinneren dat dit eerst wel zo was. Maar inmiddels is het alt gr. Ook bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:43

Haan

dotnetter

Het indrukken van CTRL+SHIFT veroorzaakt waarschijnlijk juist het probleem, hiermee kan je juist van keyboard layout wisselen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:11
Roybs schreef op woensdag 6 september 2017 @ 10:28:
Klopt, meende me te herinneren dat dit eerst wel zo was. Maar inmiddels is het alt gr. Ook bedankt!
Ctrl + Alt + 5 werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DixxyJS
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-09-2021
alt + 0128 ook
Pagina: 1