Er is een review geplaatst bij mijn account, wat natuurlijk prima is. Ik ben het alleen niet eens met het plaatsen van onze prive berichten. Dit is een inbreuk op mijn privacy. Deze zou ik graag laten verwijderen.
Ik heb de link naar de communicatie verwijderd voor je.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik zie nu dat het op verzoek van Pedje-san gebeurt is. Echter heb ik net 3min geleden link opnieuw geplaatst. Ik vind het van belang voor het feedback dat anderen gesprek kunnen lezen. Verhaal kent 2 kanten en met het plaatsen van onze berichten laat ik zien wat er allemaal aan de hand is.
Tevens heeft Pedje-san in zijn review persoonlijke situaties neergezet die daar niet bij horen.
Tevens heeft Pedje-san in zijn review persoonlijke situaties neergezet die daar niet bij horen.
Het integraal weergeven of linken naar een complete privé discussie is niet toegestaan. Ik heb de link dus weer verwijderd.
Als jullie het onderling niet eens zijn over elkaars beoordeling stel ik voor dat jullie de procedure volgen en er samen proberen uit te komen.
Als jullie het onderling niet eens zijn over elkaars beoordeling stel ik voor dat jullie de procedure volgen en er samen proberen uit te komen.
[ Voor 37% gewijzigd door Microkid op 06-09-2017 12:25 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Niet reageren als je geen partij bent aub
[ Voor 77% gewijzigd door Microkid op 06-09-2017 12:25 ]
.
[ Voor 99% gewijzigd door bws723 op 06-09-2017 12:26 ]
Pagina: 1
Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.