Op zoek naar een bedraad keyboard voor een Apple

Pagina: 1
Acties:

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Ik zoek een?
Keyboard voor een Apple. Eentje met touwtje eraan, en minimaal 1 USBpoort.

Wat is je budget?
Als 't een beetje redelijk blijft vind ik 't prima. Als 't 100 euro is voor een degelijk bord vind ik 't prima.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als 't maar een beetje fatsoenlijke keyboards zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Allemaal Applesystemen.

Voorheen kocht ik altijd de standaard Apple wired keyboards voor de nieuwe systemen hier op kantoor. Voldeden prima, hoewel ik persoonlijk wat stevigere bordjes zou willen.

Maar nu het probleem, Apple maakt geen bedraad spul meer. Enkel draadloos, en daar ben ik niet zo'n heel groot fan van, zeker niet in een kantooromgeving waar veel mensen bij elkaar zitten. Ik merkte het bij muizen dat die toch teveel storen op elkaar, om het nog maar niet te hebben over het feit dat ze vaak de connectie verliezen.

Om die ellende te voorkomen wil ik dus bedrade keyboards. Bij voorkeur met 1 USBpoort erop, zodat ik voor de muis niet weer een verloopje moet hebben (want alle muizen zijn USB, en dat zit niet meer op nieuwe macbooks). Bij Logitech kun je mooi sorteren op Mac layout, maar die hebben geen bedrade resultaten.

Maar die zoektocht valt erg tegen. Zodra je iets zoekt met een Apple layout dan lijkt het wel alsof het per se draadloos moet zijn. In de pricewatch kun je d'r niet heel makkelijk op filteren, of je komt enkel op bedrade Applekeyboards uit die niet leverbaar zijn.

Iemand een idee voor een goed alternatief?

tl;dr
- apple layout
- bedraad
- bij voorkeur 1 USBpoort.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet helemaal binnen budget.. pricewatch: Das Keyboard 4 Professional MAC Soft Tactile

Zijn de nieuwe Apple keyboards niet met draad te gebruiken of is ie enkel voor het opladen?

[ Voor 20% gewijzigd door Olaf van der Spek op 06-09-2017 20:59 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op woensdag 6 september 2017 @ 20:57:
Niet helemaal binnen budget.. pricewatch: Das Keyboard 4 Professional MAC Soft Tactile

Zijn de nieuwe Apple keyboards niet met draad te gebruiken of is ie enkel voor het opladen?
Voor zover ik weet zijn die kabels op die nieuwe keyboards alleen voor het opladen, en hebben ze echt bluetooth nodig voor het verbinden.

Ik heb nu maar 3 logitech wireless keyboards gekocht (scheelt toch weer de helft met zo'n Appleding, en hopelijk zijn die gelijk wat duurzamer). Ben benieuwd hoe dat gaat werken, meerdere BTkeyboards in 1 ruimte, dat is eigenlijk vragen om problemen.

Zo'n mechanisch bordje is leuk (tik zelf hier ook op een Ducky), maar kan me voorstellen dat veel mensen meerdere van die dingen irritant vinden worden.