Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

Topicstarter
Goedemorgen mede-tweakers,

Als laatste noodgreep een oproep hier, want na 45 minuten zoeken op google, 20 minuten in de app en ook een goede 30 minuten op de Microsoft helpdesk, kan ik het echt niet vinden.

Deze week ben ik begonnen te werken bij ons familiebedrijf en ben ik toegevoegd aan de gemeenschappelijke Outlook agenda.

In outlook op de PC kan ik de agenda zien, dingen toevoegen etc. Geen probleem en alles werkt perfect.
Op mijn Android (Nexus 5x) heb ik ook de Outlook app waar ik mijn persoonlijke agenda kan zien.

Nu wil ik graag ook de gemeenschappelijke agenda op mijn telefoon, via de outlook app inzichtelijk hebben.
Maar dat krijg ik dus met geen mogelijkheid voor elkaar.

De gemeenschappelijke agenda is niet in de app te vinden onder agenda's, mijn agenda's of iets anders.
Iemand een idee/suggestie hoe ik hem kan toevoegen aan de outlook app.

Alvast bedankt,

Iks iks!

Respect to the man in the icecream van!

Beste antwoord (via F_J_K op 11-04-2018 14:33)

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
You can actually check and view the shared calendar by opening your Outlook for Android client and select Calendar list. Please take note that only normal shared calendars can be shared on mobile devices. Delegated calendar cannot be shared.

Misschien vanwege het vetgedrukte?

En helpt het niet als je vanaf de gedeelde agenda opnieuw een uitnodiging stuurt vanuit OWA?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-09 23:27
Probeer ik ook al een tijdje. Benieuwd of iemand een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedfreak1981
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-09 22:02
:| ik heb hetzelfde probleem.
Zowel op ios als op mn android toestel.

Binnen Outlook op de pc als via de webmail zie ik de agenda wel

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
You can actually check and view the shared calendar by opening your Outlook for Android client and select Calendar list. Please take note that only normal shared calendars can be shared on mobile devices. Delegated calendar cannot be shared.

Misschien vanwege het vetgedrukte?

En helpt het niet als je vanaf de gedeelde agenda opnieuw een uitnodiging stuurt vanuit OWA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedfreak1981
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-09 22:02
Gevonden! Ik moest het delen opzeggen en toen weer opnieuw delen. Dan accepteren in de app ipv op mn pc. Nu werkt het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
@speedfreak1981 open ajb de volgende keer liever een nieuw eigen topic met de info uit ook oudere topics. En geef dan meer info over de eigen situatie (softwareversies etc). Dat was nu onduidelijk. Maar goed, is al opgelost :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1