Hallo allemaal, heb nu eindelijk besloten mijn oude systeem te gaan vervangen tegen het einde van deze maand. Wat ik tot nu toe heb samengesteld lijkt me prima (???) maar wel aan de dure kant. Ik vraag me af of ik al kan bereiken wat ik wil met een goedkoper systeem, en of dit lijstje dus een beetje overkill is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alle games die ik wil op ultra settings kunnen spelen met hoge fps. Gewoon op een (normaal) 1080p beeldscherm. Ik wil voorlopig niet heel veel geld uit geven aan een duur beeldscherm met lage reactietijd en dergelijke, gewoon HD gamen zonder moeite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximaal budget is er niet per see, maar ik zou wel gewoon zo goedkoop mogelijk willen bereiken wat ik hierboven beschreef.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga voor een intel processor. Met het argument dat de Ryzen meer future proof zou zijn meegewogen.. Wanneer de games uiteindelijk wel zo veel gebruik gaan maken van de extra cores stap ik wel over. Lijkt me nog jaren te gaan duren namelijk, maar goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals in het lijstje te zien heb ik een hele compacte behuizing gekozen. Dit lijkt me chill om te hebben.
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit systeem complete overkill voor wat ik wil, of valt dat wel mee? Wat zou een eventueel goedkoper alternatief zijn en red ik dan wel alle nieuwste games met hoge fps?
Een tweede vraag is of deze setup wel in de kleine behuizing past, weet niet zo goed hoe ik dat kan zien, is alweer 5 jaar geleden dat ik mn eerste pc bouwde
O en is het nodig om nog extra fans in te bouwen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alle games die ik wil op ultra settings kunnen spelen met hoge fps. Gewoon op een (normaal) 1080p beeldscherm. Ik wil voorlopig niet heel veel geld uit geven aan een duur beeldscherm met lage reactietijd en dergelijke, gewoon HD gamen zonder moeite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een maximaal budget is er niet per see, maar ik zou wel gewoon zo goedkoop mogelijk willen bereiken wat ik hierboven beschreef.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ga voor een intel processor. Met het argument dat de Ryzen meer future proof zou zijn meegewogen.. Wanneer de games uiteindelijk wel zo veel gebruik gaan maken van de extra cores stap ik wel over. Lijkt me nog jaren te gaan duren namelijk, maar goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals in het lijstje te zien heb ik een hele compacte behuizing gekozen. Dit lijkt me chill om te hebben.
Ga je overklokken?
Niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit systeem complete overkill voor wat ik wil, of valt dat wel mee? Wat zou een eventueel goedkoper alternatief zijn en red ik dan wel alle nieuwste games met hoge fps?
Een tweede vraag is of deze setup wel in de kleine behuizing past, weet niet zo goed hoe ik dat kan zien, is alweer 5 jaar geleden dat ik mn eerste pc bouwde
O en is het nodig om nog extra fans in te bouwen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 328,50 | € 328,50 |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X | € 792,55 | € 792,55 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Fractal Design Node 202 | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 229,90 | € 229,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.899,24 | |