Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Mijn voornaamste eis is gaming en gericht op de toekomst. Op het moment speel ik enkel Witcher 3 en CS:GO. Ik ben voornemens spellen als PUBG te spelen en andere titels welke net wat meer eisen. Ik wil mij iig de komende 2 jaar geen enkele zorgen hoeven te maken of ik een spel op min. High setting kan spelen.
Ik ben alles behalve een kenner. Ik game nu op een laptop. Vroeger was ik enthousiast gamer en wist ik nog wel iets van GPU en de markt, nu weet ik 0.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
Om eerlijk te zijn verlies je mij hier al. Hoge scherpe resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000/1500 liefst een middenweg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Naast een muis en headsets niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag mijn pc vormgeven rondom de MSI GeForce GTX 1080 . Ik heb het gevoel erbij dat ik hiermee lang vooruit kan en waarschijnlijk ook wel een beetje aan overkill doe op het moment. Echter, ik heb er geen verstand van. Ik heb voor het lijstje nu de duurste variant gekozen maar het kan b.v. ook de windforce zijn.. die al 100 euro goedkoper uitvalt.
Daarnaast heb ik nog geen scherm op het oog welke tot zijn recht komt met zo'n kaart... (of andersom).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt. Zolang het efficient met elkaar omgaat..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liever geen gigantische kast.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn voornaamste eis is gaming en gericht op de toekomst. Op het moment speel ik enkel Witcher 3 en CS:GO. Ik ben voornemens spellen als PUBG te spelen en andere titels welke net wat meer eisen. Ik wil mij iig de komende 2 jaar geen enkele zorgen hoeven te maken of ik een spel op min. High setting kan spelen.
Ik ben alles behalve een kenner. Ik game nu op een laptop. Vroeger was ik enthousiast gamer en wist ik nog wel iets van GPU en de markt, nu weet ik 0.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
Om eerlijk te zijn verlies je mij hier al. Hoge scherpe resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000/1500 liefst een middenweg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Naast een muis en headsets niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag mijn pc vormgeven rondom de MSI GeForce GTX 1080 . Ik heb het gevoel erbij dat ik hiermee lang vooruit kan en waarschijnlijk ook wel een beetje aan overkill doe op het moment. Echter, ik heb er geen verstand van. Ik heb voor het lijstje nu de duurste variant gekozen maar het kan b.v. ook de windforce zijn.. die al 100 euro goedkoper uitvalt.
Daarnaast heb ik nog geen scherm op het oog welke tot zijn recht komt met zo'n kaart... (of andersom).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt. Zolang het efficient met elkaar omgaat..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liever geen gigantische kast.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 622,33 | € 622,33 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 129,95 | € 129,95 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,- | € 94,- |