Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Games zoals, Gta v, H1Z1, CSGO, Pubg, Rocket leauge, BF 1, Ffia 17/18)
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, en dagelijks gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat ik tot nu toe ong heb samengesteld
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Randapparatuur heb ik al Monitor is 1920x1080p
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat de pc betreft
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[/b
Ryzen voor de processor goede reviews over gelezen]
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Elk merk sta ik wel open voor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Om op Minimaal 60fps te spelen high settings/ultra, Het liefstook niet te luid
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee op dit moment niet, misschien in de toekomst wel
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Maximum
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie me helpen en tips geven.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen?
Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Bang-for-buck
Gamen (Games zoals, Gta v, H1Z1, CSGO, Pubg, Rocket leauge, BF 1, Ffia 17/18)
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, en dagelijks gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat ik tot nu toe ong heb samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 158,95 | € 158,95 |
| 1 | MSI B350M Bazooka | € 83,07 | € 83,07 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G | € 171,51 | € 171,51 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Window | € 43,28 | € 43,28 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 71,90 | € 71,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 94,- | € 94,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 671,72 | |
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Randapparatuur heb ik al Monitor is 1920x1080p
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat de pc betreft
[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?[/b
Ryzen voor de processor goede reviews over gelezen]
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Elk merk sta ik wel open voor
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Om op Minimaal 60fps te spelen high settings/ultra, Het liefstook niet te luid
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee op dit moment niet, misschien in de toekomst wel
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Maximum
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie me helpen en tips geven.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen?
Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Bang-for-buck