Mijn probleem is dat als ik op mijn tv rechtstreeks naar YouTube ga en ik clips of een serie clips wil afspelen dat dit random geweigerd wordt of tijdens het afspelen van een serie clips er mee kapt en mijn beeld dan op zwart gaat. Ook worden er individuele clips geweigerd en een andere clip wordt dan wel weer afgespeeld. Heel frustrerend maar ben niet technisch genoeg om in te schatten waar het probleem ligt.
Mijn tv is middels powerlines aangesloten op mijn netwerk. Ik zit in nieuwbouw met de moderne zekeringskast en alle stopcontacten geaard. Onderstaand een overzicht van mijn netwerkje:
1. Netgear ProSafe GS108 8p Gigabit Switch, 1000Mbps direct aangesloten op de Drayteck met een CAT6 kabel
Op deze switch zijn de volgende componenten aangesloten:
1. TP-Link TL-PA8010PKIT Powerline Kit, 1200Mbps
2. HP Laserjet 1320 PCL5
3. Brother MFC-J5320DW
4. TP-Link EAP225 AC1200 wireless accespoint
5. Desktop Windows10
6. Synology ds216SE NAS die ik als cloudstation heb ingericht.
Salora 40LED9102CS 40", 100Hz, Smart, middels de Powerline op dezelfde groep aangesloten. Geldt voor alle componenten m.u.v. de laptops.
Draadloos 1 laptop op AC gekoppeld aan het accespoint en 1 laptop N gekoppeld aan de Drayteck. Zelden dat beide laptops en of een laptop en desktop aanstaan.
Provider: T-Mobile, glasvezel 100/100 abonnement.
Concreet mijn vraag in deze, zou ik een 500/500 abo moeten nemen om op mijn tv YouTube probleemloos af te spelen of zijn er andere mogelijke oorzaken?
Mijn tv is middels powerlines aangesloten op mijn netwerk. Ik zit in nieuwbouw met de moderne zekeringskast en alle stopcontacten geaard. Onderstaand een overzicht van mijn netwerkje:
1. Netgear ProSafe GS108 8p Gigabit Switch, 1000Mbps direct aangesloten op de Drayteck met een CAT6 kabel
Op deze switch zijn de volgende componenten aangesloten:
1. TP-Link TL-PA8010PKIT Powerline Kit, 1200Mbps
2. HP Laserjet 1320 PCL5
3. Brother MFC-J5320DW
4. TP-Link EAP225 AC1200 wireless accespoint
5. Desktop Windows10
6. Synology ds216SE NAS die ik als cloudstation heb ingericht.
Salora 40LED9102CS 40", 100Hz, Smart, middels de Powerline op dezelfde groep aangesloten. Geldt voor alle componenten m.u.v. de laptops.
Draadloos 1 laptop op AC gekoppeld aan het accespoint en 1 laptop N gekoppeld aan de Drayteck. Zelden dat beide laptops en of een laptop en desktop aanstaan.
Provider: T-Mobile, glasvezel 100/100 abonnement.
Concreet mijn vraag in deze, zou ik een 500/500 abo moeten nemen om op mijn tv YouTube probleemloos af te spelen of zijn er andere mogelijke oorzaken?