Edit : Te laat gezien dat ik budget verkeerd had opgegeven.
Ik zoek een geluidskaart (eventueel DAC+amp combo) om mijn hoofdtelefoon en microfoon optimaal te gebruiken. Voor het moment gebruik ik de front panel 3.5mm jacks. Ook zou ik graag mijn hoofdtelefoon op mijn PS4 kunnen gebruiken via de kaart.
Hoofdtelefoon : pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart)
Microfoon : pricewatch: AntLion Audio ModMic 5 uni+omni-directional (met mute-knop)
Budget van ongeveer €100.
Persoonlijk dacht ik aan deze. pricewatch: Creative Sound Blaster X-Fi HD
Ik heb twee 3.5mm naar 1/4 inch adapters, dus ik kan beide aansluiten. Met de optische input kan ik mijn PS4 rechstreeks aansluiten. Ik besef dat ik Windows moet laten draaien, maar dat is geen probleem.
Is deze aankoop de moeite waard? Zou je iets anders aanraden?
Alvast bedankt.
Ik zoek een geluidskaart (eventueel DAC+amp combo) om mijn hoofdtelefoon en microfoon optimaal te gebruiken. Voor het moment gebruik ik de front panel 3.5mm jacks. Ook zou ik graag mijn hoofdtelefoon op mijn PS4 kunnen gebruiken via de kaart.
Hoofdtelefoon : pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart)
Microfoon : pricewatch: AntLion Audio ModMic 5 uni+omni-directional (met mute-knop)
Budget van ongeveer €100.
Persoonlijk dacht ik aan deze. pricewatch: Creative Sound Blaster X-Fi HD
Ik heb twee 3.5mm naar 1/4 inch adapters, dus ik kan beide aansluiten. Met de optische input kan ik mijn PS4 rechstreeks aansluiten. Ik besef dat ik Windows moet laten draaien, maar dat is geen probleem.
Is deze aankoop de moeite waard? Zou je iets anders aanraden?
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door MGsubbie op 05-09-2017 19:57 ]