Misschien is het in dit kader ook nog een idee om HA in de index onder de andere hardware forums te zetten: dit is namelijk de natuurlijke leesvolgorde (je komt dan eerst langs PM&G, V&B, O&I, en dan pas bij HA).
Het staat zo goed vind ik.
Waarom alles omgooien
Waarom alles omgooien
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Je gedachtengang is logisch, en opzich is het ook geen slecht idee:
- categorie 1
- categorie 2
- categorie 3
- ....
- alles wat niet bij het bovenstaande past (HA)
Maar opzich moet het toch wel duidelijk genoeg zijn zoals het nu is?
- categorie 1
- categorie 2
- categorie 3
- ....
- alles wat niet bij het bovenstaande past (HA)
Maar opzich moet het toch wel duidelijk genoeg zijn zoals het nu is?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het lijkt mij ook wel goed zoals het nu staat; maar ik zal je idee wel meenemen in de volgende HW-vergadering.
Dank voor de tip iig.
Dank voor de tip iig.
Het staat prima zo, hoewel je wel gelijk hebt. Nu hebben we een mooie overeenkomst tussen HardeWaren/SofteGoederen en GeneralChat: De algemene fora staan bovenaan (Hardware Algemeen, Software Algemeen en Stuffis Generalis) en de specifiekere fora eronder
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Op zich is dit toch goed, het is volgens mij meer persoonlijk van aard waar welke index het meest logisch staat!
Ok, ok, het was maar een idee wat in het kader van minder 'onheus' gebruik van het HA forum goed paste. Ik kan natuurlijk prima leven met de huidige volgorde, maar ik dacht, als je het nu echt logisch en goed wilt doen... 
Uiteraard heb ik begrip voor jullie ontwenningsverschijnselen (aan de andere kant, stel je eens voor dat het vanaf het begin zo zou zijn geweest als ik hierboven schetste, dan zou je waarschijnlijk ook niet anders meer willen
)
Uiteraard heb ik begrip voor jullie ontwenningsverschijnselen (aan de andere kant, stel je eens voor dat het vanaf het begin zo zou zijn geweest als ik hierboven schetste, dan zou je waarschijnlijk ook niet anders meer willen
Pagina: 1