Hi allen,
Jaren geleden heb ik een mooie game pc samengesteld die tot voor kort als een zonnetje liep. Momenteel trekt hij Overwatch niet eens meer (random crashes in game waarna ik uiteraard banned ben geworden).
De videokaart is dus kapot en ik wil rond een nieuwe videokaart een andere PC bouwen.
Ik heb mijn oog laten vallen op GTX 1050, maar heb door wat rond te snuffelen gelezen dat de RX 480 8GB mogelijk nog beter is.
Ik heb een prijskaartje rond 800,- in mijn hoofd voor een nieuwe PC die ik zelf in elkaar zet, maar ik ben er ondertussen al zoveel jaar uit dat ik geen idee heb of dat nog realistisch is.
Het liefst heb ik een i5 processor en geen i3.
Is er uit onderstaand lijstje nog iets te hergebruiken?
1x Asus Be Quiet Dark Rock Advanced CPU Cooler
1x Asus ENGTX 570 DCII/2DIS Be Quiet Dark Rock
1x Intel i7-2600K
1x Antec True Power 650Watt
1x Fractal Design Arc
1x DVD-Speler
1x Asus Sabertooth P67 Rev 3.0
1x Seagate ST31000528AS
2x Kingston Valueram 8GB
Ben er dus al een tijdje uit, dus een mooie combi GPU/CPU/Moederbord en eventueel anders is zeer gewenst en wordt op prijs gesteld!
Jaren geleden heb ik een mooie game pc samengesteld die tot voor kort als een zonnetje liep. Momenteel trekt hij Overwatch niet eens meer (random crashes in game waarna ik uiteraard banned ben geworden).
De videokaart is dus kapot en ik wil rond een nieuwe videokaart een andere PC bouwen.
Ik heb mijn oog laten vallen op GTX 1050, maar heb door wat rond te snuffelen gelezen dat de RX 480 8GB mogelijk nog beter is.
Ik heb een prijskaartje rond 800,- in mijn hoofd voor een nieuwe PC die ik zelf in elkaar zet, maar ik ben er ondertussen al zoveel jaar uit dat ik geen idee heb of dat nog realistisch is.
Het liefst heb ik een i5 processor en geen i3.
Is er uit onderstaand lijstje nog iets te hergebruiken?
1x Asus Be Quiet Dark Rock Advanced CPU Cooler
1x Asus ENGTX 570 DCII/2DIS Be Quiet Dark Rock
1x Intel i7-2600K
1x Antec True Power 650Watt
1x Fractal Design Arc
1x DVD-Speler
1x Asus Sabertooth P67 Rev 3.0
1x Seagate ST31000528AS
2x Kingston Valueram 8GB
Ben er dus al een tijdje uit, dus een mooie combi GPU/CPU/Moederbord en eventueel anders is zeer gewenst en wordt op prijs gesteld!