Toon posts:

Gasjes in Hitman kunnen geen rot op uitspreken :D!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je in het eerste level in Rotterdam bent en je komt in je standaard pak (met stropdas etc) aanlopen bij de striptent dan mag je niet naar binnen. Probeer het een aantal keer en het mannetje (die zogenaamd nederlander is) zal rot op zeggen en je zal van het lachen achterover van je stoel pleuren.

Roland heeft geproken....

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:56
Ligt het aan mij of ben je in het eerste level helemaal niet in Rotterdam?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Hij bedoelt vrij duidelijk het eerste level dat zich afspeelt in Rotterdam :P

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Is hier al langs geweest!

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik niet, maar ik vond het wel grappig!

Nu we het toch over Rotterdam in Hitman hebben! Het 2e level in Rotterdam is echt zwaar kut! Ik verkleed me als zo'n figuur bij die poorten en ik kom er nog niet doorheen :( !

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 09:40 schreef Ro2 het volgende:

Nu we het toch over Rotterdam in Hitman hebben! Het 2e level in Rotterdam is echt zwaar kut! Ik verkleed me als zo'n figuur bij die poorten en ik kom er nog niet doorheen :( !
als het goed is kan je alleen je glock meenemen omdat deze niet van metaal is
maar ik weet het niet meer....ik heb het al zeker een half jaar niet meer gespeeld

Verwijderd

Hitman is gewoon zeer moeilijk :(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 15:13 schreef Qorne het volgende:
Hitman is gewoon zeer moeilijk :(
Redelijk moeilijk, je moet het slim aanpakken en veel gebruik maken van de personen om je heen.

Het level dat ik tot nu toe de makkelijkste vond was in het hotel die gozer met die pukkel neerleggen en de bom meenemen (en level 1 natuurlijk ;) )!

Maar het 2e level in Rotterdam kom ik nie uit. Ik denk eerder aan een bug, want ik heb een bewakers pakkie aan en ze laten me niet door!

Weet iemand hoeveel levels er zijn trouwens?

Verwijderd

ik pak altijd TEsnel codes :( maar ik zit altijd vast in de level me die KLUISEN :(
ik heb een patch voor allelevels :( |:(
maar oke
dat level in het hotel vind ik echt SUPER vet dat heb ik misschien wel 50 keer gedaan (ook zonder codes)

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27

Exterazzo

Qeasy

Op maandag 09 juli 2001 17:35 schreef Qorne het volgende:
ik pak altijd TEsnel codes :( maar ik zit altijd vast in de level me die KLUISEN :(
ik heb een patch voor allelevels :( |:(
maar oke
dat level in het hotel vind ik echt SUPER vet dat heb ik misschien wel 50 keer gedaan (ook zonder codes)
Jouw naam lijkt op een merk van vegetarische producten :D

Audentia

Verwijderd

Bedoel je QORNE??? aarg

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:27

Exterazzo

Qeasy

Op maandag 09 juli 2001 18:06 schreef Qorne het volgende:
Bedoel je QORNE??? aarg
Naja het is dan wel Quorn, dus nie helemaal, maar tlijkt erop :D

Audentia

Verwijderd

oke maar dat boeid niet :P

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 09:40 schreef Ro2 het volgende:

je moet aan de zijkant van het hek gaan staan en dan wachten totdat een wachter door de poort komt en dan moet je er snel doorheen glippen, je kan ook met een silencer die gast die boven op een pakhuis zit kapot schieten (vanaf de trap kun je hem net zien) en daarna die 2 gassies bij de poort (mijn optie :7 )
Pagina: 1