Nieuwe monitor.

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• thecrazygun11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:39
Beste tweakers,

Ik heb nu een GTX 1080 met een ja i5 4670K en full hd monitor.
Ik wacht intussen op coffee lake. Ik twijfel tussen de LG 27UD69P 4K 16:9 en LG 34UC79G-B UW 21:9 2,5K.
Een moni G-Sync is duur, waardoor ik later kan kiezen voor AMD ook stukken goedkoper dan.

Of wat stellen jullie voor? Ik ben merk gek, en ik heb enkel een voorkeur voor LG, Samsung en DELL.

Groetjes,
Crazy Gun!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:00
Neem degene die je mooi vind,,, ze zijn allebei traag...... dus dat maakt niet zoveel uit :)

• thecrazygun11
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:39
xD

[ Voor 96% gewijzigd door thecrazygun11 op 05-09-2017 01:13 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora (mede vandaad dat je op verkeerde plek weinig reacties kreeg!)

Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Je noemt hier zonder enige onderbouwing twee totaal verschillende monitoren zonder onderbouwing waarom je deze formaten/aspect ratios/resoluties/coating (mat vs glossy) kiest en hoe je binnen elk van die twee ook specifiek tot deze twee schermen komt.

Eigen inzet ontbreekt hier (in ieder geval de inzet om duidelijk je afwegingen met ons te delen) dus dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.